3ds Max 8 - Boris Kulagin, Computer Press, 2007

19,88 €

Pri nákupe nad 49 €
poštovné zadarmo
3ds Max 8 - Boris Kulagin, Computer Press, 2007
3ds Max 8 - Boris Kulagin, Computer Press, 2007

3ds Max 8

Kniha pokrývá celý proces tvorby ve 3D, od návrhu scénáře, přes modelování, animaci až po rendering... Čítať viac

Vydavateľstvo
Computer Press, 2007
Počet strán
392

Kniha pokrývá celý proces tvorby ve 3D, od návrhu scénáře, přes modelování, animaci až po rendering... Čítať viac

  • Brožovaná väzba
  • Čeština
Vypredané

Zadajte e-mail a budeme vás informovať, keď bude kniha dostupná.

Dostupné v jednej knižnici. Požičať v knižnici

Naši škriatkovia odporúčajú

Olga Tokarczuk: Pán výrazný. Artforum, 2024

Viac o knihe

Kniha pokrývá celý proces tvorby ve 3D, od návrhu scénáře, přes modelování, animaci až po rendering. Na základě dvou rozsáhlých cvičení se čtenář naučí modelovat organické objekty, aplikovat textury, definovat materiály a osvětlení, animovat postavu, nastavit renderování, používat speciální efekty a mnoho dalšího.

Kniha je určena začátečníkům a mírně pokročilým uživatelům, látka je doplněna množstvím poznámek a tipů.
Čítať viac
Počet strán
392
Väzba
brožovaná väzba
Rozmer
168×225 mm
Hmotnosť
634 g
ISBN
8025114635
Rok vydania
2007
Naše katalógové číslo
32309
Jazyk
čeština
Vydavateľstvo
Computer Press
Kategorizácia

Našli ste nepresnosti? Dajte nám, prosím, vedieť!

Nahlásiť chybu

Máte o knihe viac informácií ako je na tejto stránke alebo ste našli chybu? Budeme vám veľmi vďační, ak nám pomôžete s doplnením informácií na našich stránkach.

Hodnotenia

4,2 / 5

9 hodnotení

5
1
3
0
0

Ako sa páčila kniha vám?

Recenzie čitateľov

NoNder
Neoverený nákup
2.1.2011
Ozaj dobré
Tento príspevok prezrádza dôležité momenty deja, preto je skrytý, aby sme Vám nepokazili pôžitok z čítania.
Túto knihu veľmi doporučujem. I keď som čakal troška väčší počet projektov v knihe tak je to super. Všetko je tam vysvetlené krok po kroku. Je to dobrá kniha ako pre začiatočníkov čo ešte max ani nevideli ale aj pre pokročilých ktorý sa chcú zlepšiť. Čo ma však prekvapilo je, že autor použil na postprodukciu (úprava po dokončení) program Autodesk Combustion ktorý je platený, no dá sa zohnať aj v trial (samozrejme aj warez). Momentálne začínam 3 kapitolu. No autor dal pri tomto projekte aj alternatívu pri ktorej sa už nebude robiť posprodukcia. I keď je to s postprodukciou krajšie.

Kniha je rozdelená na 4 kapitoly. Prvá kapitola je v podstate teória - píše sa tu o typoch osvetlenia, tieňov, ako posúvať objekty atď. (100 strán) 2. Kapitola je tvorba vázy v zátiší ktorá je naozaj vo finálnom efekte veľmi pekná. (100 strán) Nachádza sa tu aj animácia kamery a následný render animácie 3. Kapitola a aj najdlhšia (150 strán) je tvorba lietajúceho Pegasa ( v podstate kôň s krídlami), Pegas je už samozrejme animovaný. 4. Kapitola je v celku krátka a má asi len 40, strán. Je to taká čerešnička. Autor tu ukazuje ako na tvorbu látkových povrchov. Vytvoríte tu peknú záclonu a obrus na stolík.
Čítať viac
Jozef Orecný
Overený zákazník
28.3.2008
3ds max 8
Tento príspevok prezrádza dôležité momenty deja, preto je skrytý, aby sme Vám nepokazili pôžitok z čítania.
je to super kniha odporucam ju kazdemu kto chce pracovat v trjto oblasti naucite sa tam vsetko a chcel by som aby vysliel aj dotlac 3ds max kouzla a efekty Čítať viac

Vydavateľstvo Computer Press

Čítať viac

„Pokud ti, co prohrají, dokáží využít, čemu je jejich protivníci naučí, pak ano, mohou z nich být z dlouhodobějšího hlediska vítězové.“

Atlas mraků - David Mitchell, 2006
Atlas mraků
David Mitchell