Dilema inovátora - Clayton M. Christensen, United Philanthropy, 2022

19,90 €

Pri nákupe nad 49 €
poštovné zadarmo
Dilema inovátora - Clayton M. Christensen, United Philanthropy, 2022
Dilema inovátora - Clayton M. Christensen, United Philanthropy, 2022

Dilema inovátora

Clayton Christensen bol profesor z Harvardu, ktorý sa vo svete preslávil vďaka svojim jedinečným myšlienkam. Tie ovplyvnili svet dokonca aj ten váš, hoci o tom ani neviete... Čítať viac

Vydavateľstvo
United Philanthropy, 2022
Počet strán
316

Clayton Christensen bol profesor z Harvardu, ktorý sa vo svete preslávil vďaka svojim jedinečným myšlienkam. Tie ovplyvnili svet dokonca aj ten váš, hoci o tom ani neviete... Čítať viac

  • Pevná väzba
  • Slovenčina

19,90 €

Na sklade 1 ks
  • Osobný odber zajtra
  • Na vašej adrese zajtra

Osobný odber

Bratislava, Martinus
Obchodná 26
03. 6.
Kníhkupectvá
Zajtra (objednajte do 13:00)
balíkovo
Zajtra (objednajte do 13:00)
AlzaBox
Zajtra (objednajte do 13:00)
Packeta
Zajtra (objednajte do 13:00)
Slovenská pošta
(na poštu)
Zajtra (objednajte do 13:00)
BalíkoBOX
Zajtra (objednajte do 13:00)

Doručenie na adresu

Kuriér Packeta HD
Zajtra (objednajte do 13:00)
Kuriér GLS
Zajtra (objednajte do 13:00)
Slovenská pošta
(na adresu)
Zajtra (objednajte do 13:00)

Dostupné v 9 knižniciach. Požičať v knižnici

Naši škriatkovia odporúčajú

Vila v Taliansku - Julie Caplin, Cosmopolis, 2024
Dilema inovátora - Clayton M. Christensen, United Philanthropy, 2022
19,90 €

Viac o knihe

Harvardský profesor, ktorý môže pomôcť aj slovenským firmám

Clayton Christensen bol profesor z Harvardu, ktorý sa vo svete preslávil vďaka svojim jedinečným myšlienkam. Tie ovplyvnili svet dokonca aj ten váš, hoci o tom ani neviete. Napokon, aj Steve Jobs pravidelne citoval z Christensenovej knihy Dilema inovátora a Andy Grove z Intelu ju kedysi vyhlásil za najdôležitejšiu knihu, ktorú čítal za posledných desať rokov. Jeff Bezos hovorí svojim manažérom v Amazone, aby si prečítali ďalšiu Christensenovu knihu The Innovators Solution a k jeho dielu sa hlási aj Reed Hastings, generálny riaditeľ Netflixu.

Na ktorých inováciách naozaj záleží? Práve to je tá správna otázka.
Clayton Christensen ako prvý opísal proces, pri ktorom sa produkt alebo služba udomácňuje spočiatku v jednoduchých aplikáciách na spodnej časti trhu a potom sa neúnavne posúva nahor na trh, prípadne vytláča etablovaných konkurentov.

Keďže spoločnosti majú tendenciu inovovať rýchlejšie, ako sa vyvíjajú potreby ich zákazníkov, väčšina organizácií nakoniec skončí výrobou produktov alebo služieb, ktoré sú v skutočnosti príliš sofistikované, príliš drahé a príliš komplikované pre mnohých zákazníkov na ich trhu.

Spoločnosti sa usilujú o tieto udržateľné inovácie na vyšších úrovniach svojich trhov, pretože práve to im historicky pomáha uspieť: účtovaním najvyšších cien svojim najnáročnejším a sofistikovanejším zákazníkom na vrchole trhu spoločnosti dosiahnu najvyššiu ziskovosť.

Tým však spoločnosti nevedomky otvárajú dvere rušivým inováciám na spodnej časti trhu. Inovácia, ktorá je prevratná, umožňuje úplne novej populácii spotrebiteľov na spodku trhu prístup k produktu alebo službe, ktorá bola historicky dostupná len spotrebiteľom s množstvom peňazí alebo s lepšími zručnosťami.
Čítať viac
Počet strán
316
Väzba
pevná väzba
Rozmer
130×197 mm
Hmotnosť
460 g
ISBN
9788097363918
Rok vydania
2022
Naše katalógové číslo
1357903
Jazyk
slovenčina
Pôvod
Spojené štáty
Vydavateľstvo
United Philanthropy
Pre koho
pre podnikateľov
Kategorizácia

Našli ste nepresnosti? Dajte nám, prosím, vedieť!

Nahlásiť chybu

Máte o knihe viac informácií ako je na tejto stránke alebo ste našli chybu? Budeme vám veľmi vďační, ak nám pomôžete s doplnením informácií na našich stránkach.

Hodnotenia

5,0 / 5

11 hodnotení

11
0
0
0
0

Ako sa páčila kniha vám?

Recenzie čitateľov

Fero Horka
Neoverený nákup
30.3.2022
Kniha,ktora je vynikajucim navodom pre podnikatelov a manazerov
Vyborna kniha,ktora ukazuje rozne uhly pohladu firmam ako prezit a co je nutne pochopit ak chcu prezit.Vrelo odporucam Čítať viac
Michaela
Neoverený nákup
15.2.2022
Povinné biznis čítanie, ktoré nestarne
Táto kniha je relevatná pre každého študenta obchodu, podnikateľa, ktorý sa snaží vybudovať úspešnú firmu, ako aj človeka, ktorý sa zaujíma o veci, ktoré nás všetkých posúvajú ďalej. Vrelo odporúčam! Dúfam, že sa čoskoro dočkáme aj ďalších slovenských vydaní tohoto nadčasového autora! Čítať viac
Juraj
Neoverený nákup
12.2.2022
Inovácie sú základ, netreba byť 1. za každú cenu.
Inovácie nás držia v pozore. Niekedy ale netreba byť za každú cenu ten 1., ktorý príde s unikátnou myšlienkou. Dôležitý je totiž timing, či je trh na produkt pripravný- Dobré myšlienky. odporúčam. Čítať viac
Viktor
Neoverený nákup
27.1.2022
Povinné čítenie pre podnikateľov
Úžasná kniha.
Odporúčam každému, nielen začínajúcemu podnikateľovi.
Otvorí Vám nové obzory.
K niektorým kapitolám sa rád vraciam opätovne.
Čítať viac
Michal Pavlík
Neoverený nákup
22.1.2022
Kniha, ktora vo mne zanechala stopu
Povinne citanie pre kazdeho zacinajuceho podnikatela alebo freelancera. Vela z veci ma logiku a da sa aj na zaklade myslienok z tejto knihy vela veci pouzit v realnom zivote. Čítať viac
Patrik Hubik
Neoverený nákup
22.1.2022
vyborna kniha
Kniha ktora mi ukazala že to čo som robil včera a dnes v podnikaní može aj nemusí byť zajtra Určite odporučam všetkym podnikateľom. Ten kto je dnes prvý zajtra može byť posledný a opačne Čítať viac
Rudolf
Neoverený nákup
22.1.2022
Úžasná kniha
Úžasná kniha ktorá mi dala veľa napadou a inšpirácií....Nechcem napísať ze mi zmenila život ale mal by ju prečítať každý mladý človek ktorý má sny a chce ich dosiahnuť... Čítať viac
Palo
Neoverený nákup
16.1.2022
Clayton Christensen
Skvelá kniha od profesora Claytona Christensena. Jednoznačne bol kapacitou a príklady ktoré spomína, teda najmä celosvetové korporácie a ako tie sa potýkali s tlakom inovovať sú veľmi zaujímavé. Čítať viac
Jozef
Neoverený nákup
13.1.2022
Zaujímajú ma inovácie tak som si prirodzene túto knihu chcel prečítať a musím povedať, že predčila moje očakávania. Nie nadarmo je táto kniha považovaná za povinnú literatúru ľuďmi ako Steve Jobs. Myslím si však, že je určená pre kohokoľvek, aj pre ľudí mimo sveta biznisu a technológií. Čítať viac

„Knihy sú ako korenie. Zvýrazňujú naše dni, nepripomínajú nám našu všednosť, ale umožňujú nám zreteľne si uvedomiť, koľko cestičiek môže každý nájsť vo svojom živote. Cestičiek k radosti, láske, pokoju či dobrodružstvu.“