Marketing for Tourism, Pearson, 2004

73,81 €

Pridajte do košíka a poštovné máte zadarmo :)
Marketing for Tourism, Pearson, 2004
Marketing for Tourism, Pearson, 2004

Marketing for Tourism

    The fourth edition of Marketing for Tourism provides an introduction to the general theory of marketing and its application in the various sectors of the travel and tourism... Čítať viac

    Vydavateľstvo
    Pearson, 2004
    Počet strán
    510

    The fourth edition of Marketing for Tourism provides an introduction to the general theory of marketing and its application in the various sectors of the travel and tourism industry. A number of in-depth case studies complemen... Čítať viac

    • Brožovaná väzba
    • Angličtina
    Vypredané

    Zadajte e-mail a budeme vás informovať, keď bude kniha dostupná.

    Naši škriatkovia odporúčajú

    Združenie rodičov a priateľov LGBT+ ľudí: Niečo ti chcem povedať, 2024

    Viac o knihe

    The fourth edition of Marketing for Tourism provides an introduction to the general theory of marketing and its application in the various sectors of the travel and tourism industry. A number of in-depth case studies complement a strong pedagogical structure throughout the book, including learning objectives, illustrations and examples, and end-of-chapter questions and issues for discussion. Clearly laid out and accessibly written, the book is ideal for students taking modules on marketing for tourism within undergraduate degrees in Tourism, Marketing and Business Studies. It is also suitable for postgraduate, professional and conversion courses in Tourism.
    Čítať viac
    Počet strán
    510
    Väzba
    brožovaná väzba
    Rozmer
    190×246 mm
    Hmotnosť
    1152 g
    ISBN
    9780273682295
    Rok vydania
    2004
    Naše katalógové číslo
    635251
    Jazyk
    angličtina
    Vydavateľstvo
    Pearson
    Kategorizácia

    Našli ste nepresnosti? Dajte nám, prosím, vedieť!

    Nahlásiť chybu

    Máte o knihe viac informácií ako je na tejto stránke alebo ste našli chybu? Budeme vám veľmi vďační, ak nám pomôžete s doplnením informácií na našich stránkach.

    Hodnotenia

    Ako sa páčila kniha vám?

    „O čo väčšia múdrosť, o to väčší rozmar. Zamkni ženský dôvtip za dverami, vyskočí oknom. Zavri okno, vylezie kľúčovou dierkou. Upchaj ju, vyletí s dymom cez komín.“

    Ako sa vám páči - William Shakespeare, 2006
    Ako sa vám páči
    William Shakespeare