Marketing - Eva Hanuláková, Milan Oreský, Peter Drábik, Wolters Kluwer, 2021

23,40 €

Pri nákupe nad 49 €
poštovné zadarmo
Marketing - Eva Hanuláková, Milan Oreský, Peter Drábik, Wolters Kluwer, 2021
Marketing - Eva Hanuláková, Milan Oreský, Peter Drábik, Wolters Kluwer, 2021

Marketing

Nástroje, stratégie, ľudia a trendy

Vysokoškolská učebnica prináša nový pohľad na moderný marketing 21. storočia. Pútavým spôsobom vysvetľuje jeho súčasnú podobu, princípy, nástroje a procesy. Čitateľom načrtáva... Čítať viac

Vydavateľstvo
Wolters Kluwer, 2021
Počet strán
364

Vysokoškolská učebnica prináša nový pohľad na moderný marketing 21. storočia. Pútavým spôsobom vysvetľuje jeho súčasnú podobu, princípy, nástroje a procesy. Čitateľom načrtáva budúcnosť marketingu ako podnikovej filozofie a koncepcie riadenia a... Čítať viac

  • Brožovaná väzba
  • Slovenčina

23,40 €

U dodávateľa
Posielame do 15 dní

Dostupné v 18 knižniciach. Požičať v knižnici

Naši škriatkovia odporúčajú

Medúzy starnú opačne - Nicklas Brendborg, Grada, 2024
Marketing - Eva Hanuláková, Milan Oreský, Peter Drábik, Wolters Kluwer, 2021
23,40 €

Viac o knihe

Vysokoškolská učebnica prináša nový pohľad na moderný marketing 21. storočia. Pútavým spôsobom vysvetľuje jeho súčasnú podobu, princípy, nástroje a procesy. Čitateľom načrtáva budúcnosť marketingu ako podnikovej filozofie a koncepcie riadenia a podnikania. Ambíciou autorov je, aby vyvrátili niektoré mýty, ktoré marketing sprevádzajú v slovenských podmienkach od jeho začiatkov.Učebnica zdôrazňuje posuny, ktoré v marketingu nastali začiatkom 21. storočia, a takisto novú výzvu pre firmy, ktorou je tvorba a dodanie hodnoty pre zákazníka. Učebnica je prehľadne rozdelená do ôsmich častí, v ktorých prezentuje nový pohľad na produkt ako najdôležitejší marketingový nástroj v podmienkach lineárnej, ale aj cirkulárnej ekonomiky. Takisto sa venuje tvorbe cien a cenovým stratégiám a popri zaužívaných prvkoch distribučných systémov opisuje aj ich nové prvky, ktoré firmy zavádzajú v rámci svojich distribučných systémov. Podrobne rozoberá tradičné aj moderné formy marketingovej komunikácie a zameriava sa na trhové správanie nielen spotrebiteľov, ale tiež firiem, pričom vychádza z trendov biznis marketingu. Zdôrazňuje význam marketingových aktivít aj vnútri firmy a úlohu ľudí, určených na marketingový výkon.
Je určená predovšetkým študentom Ekonomickej univerzity v Bratislave, ale aj iných univerzít a vysokých škôl, pričom dôležité informácie si v nej nájdu aj všetci záujemcovia o marketing a činnosti spojené s ním.
Čítať viac
Počet strán
364
Väzba
brožovaná väzba
Rozmer
170×240 mm
Hmotnosť
612 g
ISBN
9788057104384
Rok vydania
2021
Naše katalógové číslo
1325433
Jazyk
slovenčina
Pôvod
Česko
Vydavateľstvo
Wolters Kluwer
Pre koho
pre študentov
Kategorizácia

Našli ste nepresnosti? Dajte nám, prosím, vedieť!

Nahlásiť chybu

Máte o knihe viac informácií ako je na tejto stránke alebo ste našli chybu? Budeme vám veľmi vďační, ak nám pomôžete s doplnením informácií na našich stránkach.

Hodnotenia

Ako sa páčila kniha vám?

Recenzie čitateľov

Miroslava Řepová
Overený nákup
20.11.2023
Výborná pomôcka
Výborná knižka, jednoducho spracovaná, prehľadná, zrozumiteľná, využívam z nej citácie pri písaní diplomovej práce, je v nej všetko podstatné Čítať viac

„Ale ja nie som len zbierka symptómov. Nehoda mizerných rodičov a ešte miernejších chemických spojení. Nie som problém. Nie som diagnóza. Nie som choroba. Nie som niečo, čo sa dá zachrániť. Som človek.“

Všetky skvelé miesta - Jennifer Niven, 2015
Všetky skvelé miesta
Jennifer Niven