International Marketing - Petr Král, Oeconomica, 2016

28,80 €

Pri nákupe nad 49 €
poštovné zadarmo
International Marketing - Petr Král, Oeconomica, 2016
International Marketing - Petr Král, Oeconomica, 2016

International Marketing

Theory, Practices and New Trends

The book provides integrated overview of all tools of international marketing and their use in the changing global environment. The unique feature of the book are the mini-... Čítať viac

Vydavateľstvo
Oeconomica, 2016
Počet strán
246

The book provides integrated overview of all tools of international marketing and their use in the changing global environment. The unique feature of the book are the mini- cases and examples that reflect the Central European reality. Compared to the... Čítať viac

  • Brožovaná väzba
  • Angličtina
Vypredané

Zadajte e-mail a budeme vás informovať, keď bude kniha dostupná.

Dostupné v dvoch knižniciach. Požičať v knižnici

Ďalšie knižné vydania
International Marketing - Hana Machková, Petr Král, Markéta Lhotáková a kol., Oeconomica, 2010
Kniha
Angličtina, 2010
Vypredané

Naši škriatkovia odporúčajú

Cilla Börjlind, Rolf Börjlind: Oko noci. Ikar, 2024

Viac o knihe

The book provides integrated overview of all tools of international marketing and their use in the changing global environment. The unique feature of the book are the mini- cases and examples that reflect the Central European reality. Compared to the first edition the content of the book is updated covering the recent trends in international marketing and the changes of the business environment in the post- crisis times and providing up- to- date examples and mini- cases.

The first section of the book covers analysis of the international environment, risks connected to the international expansion, modes of entry to foreign markets, international marketing research and international marketing strategies. The second section deals with international segmentation, positioning, targeting and branding and the third section discussed the tools of international marketing mix (product, pricing, distribution and communication). A new chapter covering ESR in international environment will be added to this section.
Čítať viac
Počet strán
246
Väzba
brožovaná väzba
Rozmer
176×250 mm
Hmotnosť
335 g
ISBN
9788024521527
Rok vydania
2016
Naše katalógové číslo
715565
Jazyk
angličtina
Vydavateľstvo
Oeconomica
Kategorizácia

Našli ste nepresnosti? Dajte nám, prosím, vedieť!

Nahlásiť chybu

Máte o knihe viac informácií ako je na tejto stránke alebo ste našli chybu? Budeme vám veľmi vďační, ak nám pomôžete s doplnením informácií na našich stránkach.

Hodnotenia

Ako sa páčila kniha vám?

„Milencom fantázia pracuje tak bujne ako bláznom - chladný rozum ostáva nad tým stáť a doma sú v tých vidinách len milenci a námesačníci a básnici.“

Sen svätojánskej noci - William Shakespeare, 2005
Sen svätojánskej noci
William Shakespeare