Kdy a jak využít přímou reklamu - Peter Váňa a kol., Management Press, 1994

6,05 €

Pri nákupe nad 49 €
poštovné zadarmo
Kdy a jak využít přímou reklamu - Peter Váňa a kol., Management Press, 1994
Kdy a jak využít přímou reklamu - Peter Váňa a kol., Management Press, 1994

Kdy a jak využít přímou reklamu

Kniha obsahuje 200 praktických príkladov propagácie, jej efektívneho využívania a účelnosti. Autor predstavuje marketingové a reklamné postupy získavania zákazníkov i podávania... Čítať viac

Vydavateľstvo
Management Press, 1994
Počet strán
136

Kniha obsahuje 200 praktických príkladov propagácie, jej efektívneho využívania a účelnosti. Autor predstavuje marketingové a reklamné postupy získavania zákazníkov i podávania informácii o firme a jej podnikateľskej činnosti... Čítať viac

  • Brožovaná väzba
  • Čeština

6,05 €

U dodávateľa 1 ks
Posielame do 4 – 6 dní

Dostupné v 9 knižniciach. Požičať v knižnici

Naši škriatkovia odporúčajú

Maja Lunde: Vládkyňa vetra. Tatran, 2024

Viac o knihe

Kniha obsahuje 200 praktických príkladov propagácie, jej efektívneho využívania a účelnosti. Autor predstavuje marketingové a reklamné postupy získavania zákazníkov i podávania informácii o firme a jej podnikateľskej činnosti.
Čítať viac
Počet strán
136
Väzba
brožovaná väzba
Rozmer
147×210 mm
Hmotnosť
176 g
ISBN
8085603632
Rok vydania
1994
Edícia
Jak získavat nové zákazníky
Naše katalógové číslo
58954
Jazyk
čeština
Vydavateľstvo
Management Press
Kategorizácia

Našli ste nepresnosti? Dajte nám, prosím, vedieť!

Nahlásiť chybu

Máte o knihe viac informácií ako je na tejto stránke alebo ste našli chybu? Budeme vám veľmi vďační, ak nám pomôžete s doplnením informácií na našich stránkach.

Hodnotenia

3,0 / 5

3 hodnotenia

1
0
0
2
0

Ako sa páčila kniha vám?

Vydavateľstvo Management Press

Čítať viac

„Stačí dávať pozor. Poznatky prichádzajú vždy, keď si na ne pripravený, a ak dokážeš čítať znamenia, naučíš sa všetko, čo potrebuješ na ďalší krok.“

Záhir - Paulo Coelho, 2008
Záhir
Paulo Coelho