Strategické partnerstvá ako fenomén globálnej ekonomiky - Eva Smolková, Infopress, 2009

5,60 €

Pri nákupe nad 49 €
poštovné zadarmo
Čítaná
Strategické partnerstvá ako fenomén globálnej ekonomiky - Eva Smolková, Infopress, 2009
Čítaná
Strategické partnerstvá ako fenomén globálnej ekonomiky - Eva Smolková, Infopress, 2009

Strategické partnerstvá ako fenomén globálnej ekonomiky
Čítaná

Cieľom diela je poskytnúť komplexný prehľad o strategických partnerstvách ako najvyužívanejšom strategickom nástroji súčasnosti, ktorý sa stal fenoménom globálnej ekonomiky a v... Čítať viac

Vydavateľstvo
Infopress, 2009
Počet strán
228

Cieľom diela je poskytnúť komplexný prehľad o strategických partnerstvách ako najvyužívanejšom strategickom nástroji súčasnosti, ktorý sa stal fenoménom globálnej ekonomiky a v súčasnosti ovplyvňuje odvetvové charakteristiky mnohých odvetví... Čítať viac

  • Brožovaná väzba
  • Výborný stav
  • Slovenčina
8,00 €

5,60 €

-30 %
Na sklade
  • Osobný odber 12. 6.
  • Na vašej adrese 12. 6.

Osobný odber

Kníhkupectvá
12. 6.
balíkovo
12. 6.
AlzaBox
12. 6.
Packeta
12. 6.
Slovenská pošta
(na poštu)
12. 6.
BalíkoBOX
12. 6.

Doručenie na adresu

Kuriér Packeta HD
12. 6.
Kuriér GLS
12. 6.
Slovenská pošta
(na adresu)
12. 6.

Čítané knihy nám môžete poslať aj vy!

Pošlite nám svoje prečítané knihy a získajte poukážku na nákup.

Vyskúšať Knihovrátok

Naši škriatkovia odporúčajú

Telá - Klára Vlasáková, Literárna bašta, 2024
Strategické partnerstvá ako fenomén globálnej ekonomiky - Eva Smolková, Infopress, 2009
5,60 €

Viac o knihe

Cieľom diela je poskytnúť komplexný prehľad o strategických partnerstvách ako najvyužívanejšom strategickom nástroji súčasnosti, ktorý sa stal fenoménom globálnej ekonomiky a v súčasnosti ovplyvňuje odvetvové charakteristiky mnohých odvetví. Publikácia ponúka možnosť zoznámiť sa s jestvujúcimi typmi a formami aliančných a partnerských vzťahoch medzi podnikmi ziskovej i neziskovej sféry, upozorňuje na ich možnosti a riziká. Načrtáva genézu vzniku a formovania sa rôznych foriem kooperácií, snaží sa zadefinovať jednotlivé pojmy a vymedziť ich, vysvetľuje špecifiká jednotlivých typov vzťahov a poukazuje na ich súčasné využívanie v praxi ako aj participáciu poradenských firiem na príprave niektorých typov vzťahov, joint venture, akvizíciách a fúziách. Dielo je určené vedeckej komunite, vysokoškolským a stredoškolským pedagógom, doktorandom, študentom ale najmä manažérom, ktorí strategické vzťahy plánujú, využívajú alebo o ich využívaní len uvažujú.
Čítať viac
Počet strán
228
Väzba
brožovaná väzba
Rozmer
147×210 mm
Hmotnosť
301 g
Rok vydania
2009
Naše katalógové číslo
1579173
Jazyk
slovenčina
Vydavateľstvo
Infopress
Kategorizácia

Našli ste nepresnosti? Dajte nám, prosím, vedieť!

Nahlásiť chybu

Máte o knihe viac informácií ako je na tejto stránke alebo ste našli chybu? Budeme vám veľmi vďační, ak nám pomôžete s doplnením informácií na našich stránkach.

Hodnotenia

5,0 / 5

4 hodnotenia

4
0
0
0
0

Ako sa páčila kniha vám?

„Existuje teória, ktorá tvrdí, že ak raz niekto zistí, prečo a načo presne je vesmír, ten sa okamžite vyparí a nahradí ho niečo ešte oveľa bizardnejšie a nevysvetliteľnejšie. Existuje aj druhá teória, ktorá tvrdí, že sa to už stalo. “