Etnocentricky zamerané marketingové stratégie - kolektiv, Belianum, 2017

20,61 €

Pri nákupe nad 49 €
poštovné zadarmo
Etnocentricky zamerané marketingové stratégie - kolektiv, Belianum, 2017
Etnocentricky zamerané marketingové stratégie - kolektiv, Belianum, 2017

Etnocentricky zamerané marketingové stratégie

  • Autorský kolektív

Monografia s názvom Etnocentricky zamerané marketingové stratégie predstavuje jedinečnú knihu, ktorá sa venuje etnocentrickému správaniu spotrebiteľov na Slovensku. V úvode... Čítať viac

Vydavateľstvo
Belianum, 2017
Počet strán
246

Monografia s názvom Etnocentricky zamerané marketingové stratégie predstavuje jedinečnú knihu, ktorá sa venuje etnocentrickému správaniu spotrebiteľov na Slovensku. V úvode prezentuje vybrané modely spotrebiteľského spávania... Čítať viac

  • Brožovaná väzba
  • Slovenčina
21,42 €

20,61 €

-4 %
Na sklade 1 ks
  • Osobný odber 04. 6.
  • Na vašej adrese 04. 6.

Osobný odber

Bratislava, Martinus
Obchodná 26
04. 6.
Kníhkupectvá
04. 6.
balíkovo
04. 6.
AlzaBox
04. 6.
Packeta
04. 6.
Slovenská pošta
(na poštu)
04. 6.
BalíkoBOX
04. 6.

Doručenie na adresu

Kuriér Packeta HD
04. 6.
Kuriér GLS
04. 6.
Slovenská pošta
(na adresu)
04. 6.

Dostupné v 14 knižniciach. Požičať v knižnici

Naši škriatkovia odporúčajú

O malom sedmospáčovi, ktorý sa nebál tmy - Sabine Bohlmann, Verbarium, 2024
Etnocentricky zamerané marketingové stratégie - kolektiv, Belianum, 2017
20,61 €

Viac o knihe

Monografia s názvom Etnocentricky zamerané marketingové stratégie predstavuje jedinečnú knihu, ktorá sa venuje etnocentrickému správaniu spotrebiteľov na Slovensku. V úvode prezentuje vybrané modely spotrebiteľského spávania. To tvorí východisko pre časť zaoberajúcu sa entnocentrickým správaním spotrebiteľa a vplyvom krajiny pôvodu produktu na jeho výber. Jadro výskumu prezentuje výsledky získané pomocou metódy CETSCALE, aplikovanej na slovenské podmienky. Na základe toho autori prezentujú návrhy a odporúčania zamerané na tvorbu marketingových stratégií podnikov s akcentom na etnocentrické správanie spotrebiteľov, výsledkom ktorého bude vyššia preferencia domácich produktov.
Čítať viac
Počet strán
246
Väzba
brožovaná väzba
Rozmer
145×205 mm
Hmotnosť
314 g
ISBN
9788055712031
Rok vydania
2017
Naše katalógové číslo
715345
Jazyk
slovenčina
Vydavateľstvo
Belianum
Kategorizácia

Našli ste nepresnosti? Dajte nám, prosím, vedieť!

Nahlásiť chybu

Máte o knihe viac informácií ako je na tejto stránke alebo ste našli chybu? Budeme vám veľmi vďační, ak nám pomôžete s doplnením informácií na našich stránkach.

Hodnotenia

Ako sa páčila kniha vám?

„Nakoniec som si spisovateľov rozdelil do dvoch kategórií: tých, ktorí vás nechajú prísť načas, a tých, ktorí spôsobujú meškanie.“

Klub nenapraviteľných optimistov - Jean-Michel Guenassia, 2016
Klub nenapraviteľných optimistov
Jean-Michel Guenassia