Spokojnosť zákazníka a metódy jej merania (2. diel) - Alexander Mateides, Epos, 2001

20,52 €

Pri nákupe nad 49 €
poštovné zadarmo
Spokojnosť zákazníka a metódy jej merania (2. diel) - Alexander Mateides, Epos, 2001
Spokojnosť zákazníka a metódy jej merania (2. diel) - Alexander Mateides, Epos, 2001

Spokojnosť zákazníka a metódy jej merania (2. diel)

Spokojnosť zákazníka a metódy jej merania: 2. diel - Metódy. Čítať viac

Vydavateľstvo
Epos, 2001
Počet strán
256

Spokojnosť zákazníka a metódy jej merania: 2. diel - Metódy. Čítať viac

  • Pevná väzba
  • Slovenčina

20,52 €

Vydavateľom odporúčaná cena: 20,90 €
U dodávateľa
Posielame do 5 – 6 dní

Dostupné v 12 knižniciach. Požičať v knižnici

Naši škriatkovia odporúčajú

Oceňme spoločne krivky našej planéty - Martinus, 2024
Spokojnosť zákazníka a metódy jej merania (2. diel) - Alexander Mateides, Epos, 2001
20,52 €

Viac o knihe

 Z obsahu :

Kapitola 1 - prečo je potrebné hodnotiť spokojnosť zákazníka
Kapitola 2 – Spokojnosť zákazníka ako veličina efektívnosti pre marketing
Kapitola 3 – Predstavenie výskumu, výber vzorky, spätná väzba na zákazníkov ...
Čítať viac
Počet strán
256
Väzba
pevná väzba
Rozmer
145×205 mm
Hmotnosť
219 g
ISBN
8080572240
Rok vydania
2001
Naše katalógové číslo
6791
Jazyk
slovenčina
Vydavateľstvo
Epos
Kategorizácia

Našli ste nepresnosti? Dajte nám, prosím, vedieť!

Nahlásiť chybu

Máte o knihe viac informácií ako je na tejto stránke alebo ste našli chybu? Budeme vám veľmi vďační, ak nám pomôžete s doplnením informácií na našich stránkach.

Hodnotenia

2,0 / 5

1 hodnotenie

0
0
0
1
0

Ako sa páčila kniha vám?

„Všetko vždy funguje, keď si naplno uvedomuješ, čo chceš dosiahnuť.“