Praktikum mediálnej tvorby - Andrej Tušer, Eurokódex, 2010

23,00 €

Pri nákupe nad 49 €
poštovné zadarmo
Praktikum mediálnej tvorby - Andrej Tušer, Eurokódex, 2010
Praktikum mediálnej tvorby - Andrej Tušer, Eurokódex, 2010

Praktikum mediálnej tvorby

Publikácia Praktikum mediálnej tvorby prináša komplexný pohľad na procesy tvorby obsahovej resp. formálnej stránky základných typov médií: tlače, rozhlasu, televízie a... Čítať viac

Vydavateľstvo
Eurokódex, 2010
Počet strán
368

Publikácia Praktikum mediálnej tvorby prináša komplexný pohľad na procesy tvorby obsahovej resp. formálnej stránky základných typov médií: tlače, rozhlasu, televízie a internetu. V takomto ponímaní mediálnej tvorby je to na Slovensku dielo priekopnícke... Čítať viac

  • Pevná väzba
  • Slovenčina
Vypredané

Zadajte e-mail a budeme vás informovať, keď bude kniha dostupná.

Dostupné v 33 knižniciach. Požičať v knižnici

Naši škriatkovia odporúčajú

Maja Lunde: Vládkyňa vetra. Tatran, 2024

Viac o knihe

Autor knihy je držiteľom ocenenia Slovenského syndikátu novinárov Mercurius Veridicus ex Slovakia za novinársky čin roka 2010. Ocenenie je slovenským ekvivalentom americkej najvyššej prestížnej Pulitzerovej ceny.

Publikácia Praktikum mediálnej tvorby prináša komplexný pohľad na procesy tvorby obsahovej resp. formálnej stránky základných typov médií: tlače, rozhlasu, televízie a internetu. V takomto ponímaní mediálnej tvorby je to na Slovensku dielo priekopnícke.

Koncipovaná je ako učebnica, zatiaľ prvá v slovenskom mediálnom prostredí, so zámerom – všetko na jednom mieste. Povedané hovorovo, ide o akúsi kuchársku knihu o tom, kto, čo, kedy, kde, akým spôsobom a prečo v jednotlivých médiách má vykonávať žurnalistickú, mediálnu či multimediálnu profesiu. Kniha má sedem kapitol, okrem textovej časti, ktorá sa vyčerpávajúco venuje tvorivým prístupom a formám, pri niektorých médiách sú k dispozícii aj obrazové ukážky, resp. infografika, každá kapitola sa končí zoznamom bibliografických odkazov a literatúry, ako aj kontrolnými otázkami.

Na záver ako bonus vyznieva slovník vybraných termínov a pojmov. Autorský kolektív je „medzinárodný“, spolupracoval aj kolega z Českej republiky, čím publikácia spĺňa ambície vydavateľa etablovať sa v blízkom okolí a postupne v európskom kontexte. Podľa recenzentov ide o vysoko profesionálnu publikáciu so širokým čitateľským dosahom, z praktického hľadiska je to možno najucelenejšie kompendium o povahe tvorivej činnosti na priestore masmediálnych komunikátov, venuje sa však aj konkrétnym druhom, žánrom a sprostredkovateľom. Učebnicová syntéza, akú dielo ponúka, na Slovensku už dlhodobo chýbala. Je vyplnená bohatstvom poznatkov z aktuálnej praxe, ale aj z novinárskej tradície a teórie.
Pre zobrazenie tohto obsahu potrebujeme sušienky.
Povoliť cookies a zobraziť
Čítať viac
Počet strán
368
Väzba
pevná väzba
Rozmer
155×215 mm
Hmotnosť
568 g
ISBN
9788089447169
Rok vydania
2010
Naše katalógové číslo
80362
Jazyk
slovenčina
Vydavateľstvo
Eurokódex
Kategorizácia

Našli ste nepresnosti? Dajte nám, prosím, vedieť!

Nahlásiť chybu

Máte o knihe viac informácií ako je na tejto stránke alebo ste našli chybu? Budeme vám veľmi vďační, ak nám pomôžete s doplnením informácií na našich stránkach.

Hodnotenia

1,0 / 5

1 hodnotenie

0
0
0
0
1

Ako sa páčila kniha vám?

Andrej Tušer

Čítať viac

„To, čo je viac ako láska, je totiž mlčanie plné porozumenia.“

Ako chutí moc - Ladislav Mňačko, 2016
Ako chutí moc
Ladislav Mňačko