The New Rules of Marketing and PR - David Meerman Scott, John Wiley & Sons, 2011

19,24 €

Pri nákupe nad 49 €
poštovné zadarmo
The New Rules of Marketing and PR - David Meerman Scott, John Wiley & Sons, 2011
The New Rules of Marketing and PR - David Meerman Scott, John Wiley & Sons, 2011

The New Rules of Marketing and PR

3 rd edition

This is the book every ambitious, forward-thinking, progressive marketer or publicist has at the front of their shelf. Business communication has changed over the recent years.... Čítať viac

4,6 50 hodnotení
Vydavateľstvo
John Wiley & Sons, 2011
Počet strán
366

This is the book every ambitious, forward-thinking, progressive marketer or publicist has at the front of their shelf. Business communication has changed over the recent years. Creative ad copy is no longer enough... Čítať viac

  • Brožovaná väzba
  • Angličtina
Vypredané

Zadajte e-mail a budeme vás informovať, keď bude kniha dostupná.

Dostupné v dvoch knižniciach. Požičať v knižnici

Ďalšie knižné vydania (8)
The New Rules of Marketing and PR - David Meerman Scott, John Wiley & Sons, 2022
Brožovaná väzba
Angličtina, 2022
Na sklade 2 ks

33,73 €


The New Rules of Marketing and PR - David Meerman Scott, John Wiley & Sons, 2020
Brožovaná väzba
Angličtina, 2020
Vypredané

The New Rules of Marketing and PR - David Meerman Scott, John Wiley & Sons, 2017
Brožovaná väzba
Angličtina, 2017
Vypredané

The New Rules of Marketing and PR - David Meerman Scott, John Wiley & Sons, 2015
Brožovaná väzba
Angličtina, 2015
Vypredané

The New Rules of Marketing and PR - David Meerman Scott, John Wiley & Sons, 2013
Brožovaná väzba
Angličtina, 2013
Vypredané

The New Rules of Marketing and PR - David Meerman Scott, John Wiley & Sons, 2010
Brožovaná väzba
Angličtina, 2010
Vypredané

Nové pravidlá marketingu a PR - David Meerman Scott, Eastone Books, 2010
Pevná väzba s prebalom
Slovenčina, 2010
Vypredané

Nová pravidla marketingu a PR - David Meerman Scott, Zoner Press, 2008
Brožovaná väzba
Čeština, 2008
Vypredané

Ďalšie knižné vydania

Naši škriatkovia odporúčajú

Anjel smrti - Robert Bryndza, Cosmopolis, 2024

Viac o knihe

This is the book every ambitious, forward-thinking, progressive marketer or publicist has at the front of their shelf. Business communication has changed over the recent years. Creative ad copy is no longer enough. The New Rules of Marketing and PR has brought thousands of marketers up to speed on the changing requirements of promoting products or services in the new digital age. This is a one-of-a-kind, pioneering guide, offering a step-by-step action plan for harnessing the power of the Internet to communicate with buyers directly, raise online visibility, and increase sales. Its about getting the right message to the right people at the right time - for a fraction of the cost of a big-budget advertising campaign. This new, updated edition includes:

A new introduction discussing recent changes to the world of marketing and PR
A brand new chapter on mobile marketing
An additional chapter on real-time marketing and PR
Updated information on how to measure the success of your campaigns
A range of new tools
Fresh case studies
Čítať viac

Našli ste nepresnosti? Dajte nám, prosím, vedieť!

Nahlásiť chybu

Máte o knihe viac informácií ako je na tejto stránke alebo ste našli chybu? Budeme vám veľmi vďační, ak nám pomôžete s doplnením informácií na našich stránkach.

Hodnotenia

4,6 / 5

50 hodnotení

35
10
3
2
0

Ako sa páčila kniha vám?

Recenzie čitateľov

Adrian Zachar
Neoverený nákup
5
7.12.2021
Veľmi dobre spracovaná kniha. Obsah pomôže pochopiť princípy marketingu ktoré sú aplikovateľné v dnešnej internetovej dobe, či už chcete propagovať produkt, firmu alebo samého seba. Kniha je podložená štúdiami a celkovo vytvorila u mňa AHA efekt, ktorý ma motivuje ísť viac v témach do hĺbky.

V anglickom jazyku už bola kniha od roku 2010 niekoľko krát aktualizovaná a doplnená o nové poznatky. Vývoj sociálnych sietí ide míľovými krokmi dopredu. V knihe spomínané niektoré sociálne siete z roku 2007 už dnes ani neexistujú ale zato existujú nové ako TikTok (ktoré v knihe pochopiteľne nie sú zahrnuté). Preto by si táto kniha zaslúžila určite v najbližšom anglickom vydaní slovenský preklad resp. aktualizáciu. Možno v roku 2022/2023.
Čítať viac
Martin
Neoverený nákup
2
3.4.2015
som odbornik, kniha je skor urcena pre laika. Je okrem toho pisana strasne zdlhavym stylom, velakrat autor pise o tom istom. Tiez je tam vela egomasturbacie autora nad sebou samym o tom kolko ludi mu za tu knihu podakovalo. Hned v uvode. Trochu prehane. Nie trochu, megaprehanane. Zdlhavy styl je citit celou knihou. Co je mozne napisat jednou vetou napise piatimi. Taktiez je z roku 2010. Oboru ktoremu sa venuje je po piatich rokoch uz trochu zastarala.
Čítať viac
Adrian Zachar
Overený nákup
7.12.2021
AHA efekt podložený reálnymi príbehmi, štúdiami a dátami.
Veľmi dobre spracovaná kniha. Obsah pomôže pochopiť princípy marketingu ktoré sú aplikovateľné v dnešnej internetovej dobe, či už chcete propagovať produkt, firmu alebo samého seba. Kniha je podložená štúdiami a celkovo vytvorila u mňa AHA efekt, ktorý ma motivuje ísť viac v témach do hĺbky.

V anglickom jazyku už bola kniha od roku 2010 niekoľko krát aktualizovaná a doplnená o nové poznatky. Vývoj sociálnych sietí ide míľovými krokmi dopredu. V knihe spomínané niektoré sociálne siete z roku 2007 už dnes ani neexistujú ale zato existujú nové ako TikTok (ktoré v knihe pochopiteľne nie sú zahrnuté). Preto by si táto kniha zaslúžila určite v najbližšom anglickom vydaní slovenský preklad resp. aktualizáciu. Možno v roku 2022/2023.
Čítať viac
11.2.2020
Odporucam kazdemu marketerovi
Knizka je sice uz starsia a aj napriek tomu, ze niektore veci uz dnes nie su aktualne (ako napr. Myspace), je stale velmi napomocna. Je to skvely zdroj rad a univerzalnych principov, ktore nestarnu a su stale aplikovatelne. Uz len par zapisanych stran poznamok hovori za seba. Čítať viac
Ján Kaminský
Neoverený nákup
15.9.2017
super
Super kniha. Je pravda ze niektore veci laikovi vela nehovoria ale myslim si, ze autor vacsinu pekne vysvetlil. Priklanam sa k nazoru, ze sa tazko cita tato kniha ale stoji za to aj ked je uz starsieho data no aj v dnesnej rychlej dobe ma co ponuknut. Odporucam kazdemu, koho tato tematika zaujima Čítať viac
Martin
Neoverený nákup
3.4.2015
len pre laikov
som odbornik, kniha je skor urcena pre laika. Je okrem toho pisana strasne zdlhavym stylom, velakrat autor pise o tom istom. Tiez je tam vela egomasturbacie autora nad sebou samym o tom kolko ludi mu za tu knihu podakovalo. Hned v uvode. Trochu prehane. Nie trochu, megaprehanane. Zdlhavy styl je citit celou knihou. Co je mozne napisat jednou vetou napise piatimi. Taktiez je z roku 2010. Oboru ktoremu sa venuje je po piatich rokoch uz trochu zastarala. Čítať viac
Martina Kurnátová
Overený zákazník
28.1.2016
Názor čitateľa
Ahoj, ktoru knihu by si mi teda ako odbornik odporucil pre online marketing? dakujem pekne! martina Čítať viac
Marika
Neoverený nákup
3.8.2014
Len pre vážnych záujemcov
Číta sa ťažšie ako iné tituly, no obsah rozhodne stojí za to. Informácie v texte sa často opakujú, no aspoň sa s čitateľom lepšie "zžijú". Každému záujemcovi o marketing prinesie nové informácie a inšpirácie a odporúčania do praxe. Každý sa vďaka nej naučí niečo nové. Čítať viac
Neoverený nákup
6.3.2014
Názor čitateľa
Úžasná kniha, ktorá mi veľa dala a dúfam, že mi ešte do budúcna ja veľa dá. A už teraz viem, že neostane po prečítaní niekde zabudnutá v poličke. Určite si ju viac krát prečítam a rozhodne každému odporúčam. Čítať viac
Peter Kortvel
Neoverený nákup
5.12.2013
4ta edicia
4ta edicia je uz na Amazone. Kedy bude? Čítať viac
Miso
Neoverený nákup
28.2.2013
Rozbieham sa
Cakal som menej a dostal som od tej knizky ovela viac., kniha mala niektore nudne pasaze ale potom prisli stranky ktore som si precital aj 2 tri krat, je to velmi dobry navod akoby brana a predostrenie moznosti webu ako marketingoveho nastroja, odporucam kazdemu kto rozbieha biznis Čítať viac

„Päť minút. Toľko stačí na to, aby sa vám zrútil svet.“

Končí sa to nami - Colleen Hoover, 2022
Končí sa to nami
Colleen Hoover