Etika Médií - Anna Remišová, Kalligram, 2010

14,50 €

Pri nákupe nad 49 €
poštovné zadarmo
Etika Médií - Anna Remišová, Kalligram, 2010
Etika Médií - Anna Remišová, Kalligram, 2010

Etika Médií

Predkladaná kniha je prvým pokusom na Slovensku poskytnúť pohľad na etiku médií ako aplikovanú etiku. Etika médií je nová spoločenskovedná disciplína, ktorá je ešte len na... Čítať viac

Vydavateľstvo
Kalligram, 2010
Počet strán
200

Predkladaná kniha je prvým pokusom na Slovensku poskytnúť pohľad na etiku médií ako aplikovanú etiku. Etika médií je nová spoločenskovedná disciplína, ktorá je ešte len na začiatku svojho rozvoja – kvalitnej literatúry, ale aj odborných diskusií na túto.. Čítať viac

  • Kniha
  • Slovenčina
Vypredané

Zadajte e-mail a budeme vás informovať, keď bude kniha dostupná.

Ďalšie knižné vydania
Etika médií - Anna Remišová, Kalligram, 2010
Pevná väzba
Slovenčina, 2010
Na sklade 1 ks
-66 %

5,00 €

Naši škriatkovia odporúčajú

David Walliams: Najhoršie príšery na svete. Slovart, 2024

Viac o knihe

Predkladaná kniha je prvým pokusom na Slovensku poskytnúť pohľad na etiku médií ako aplikovanú etiku. Etika médií je nová spoločenskovedná disciplína, ktorá je ešte len na začiatku svojho rozvoja – kvalitnej literatúry, ale aj odborných diskusií na túto tému je teda málo. Cieľom knihy je ukázať a dokázať, že médiá sú predovšetkým spoločenským fenoménom, ktorý zásadným spôsobom ovplyvňuje kvalitu života miliárd ľudí, nezávisle od toho, či si to uvedomujú alebo nie. Z postavenia médií v spoločnosti vyplýva aj požiadavka, aby sa v mediálnej činnosti striktne dodržiavala etika.

Zámerom autorky je ukázať profesiu žurnalistu a iných pracovných aktivít v mediálnej oblasti v súvislosti so spoločenskými procesmi, najmä ekonomickými, ktoré markantným spôsobom menia obsah žurnalistiky a mediálnej tvorby. Autorka nesúhlasí so zjednodušeným pripisovaním zodpovednosti za negatívne javy v žurnalistike a médiách len novinárom a mediálnym pracovníkom. Novinári a mediálni pracovníci nepracujú vo vákuu. Svet žurnalistiky a médií v dominantnej miere ovplyvňujú vlastníci mediálnych podnikov, pričom vlastníctvo médií je už niekoľko desaťročí záležitosťou nepočetnej skupiny ľudí.

Kniha je určená všetkým, ktorí sa zaujímajú o oblasť médií v súčasnej etape globalizácie, predovšetkým však študentom masmediálnych štúdií, mediálnej komunikácie a žurnalistiky ako východisko pri osvojovaní si profesijnej etiky v ich budúcej práci. Takisto je vhodná pre všetkých žurnalistov a mediálnych pracovníkov, ktorí majú záujem konfrontovať svoje vlastné poznanie a skúsenosti z mediálnej praxe s predloženým prístupom k skúmaniu etiky žurnalistiky a etiky médií. Nemenej prospešná by mohla byť pre tých, čo sa venujú mediálnej výchove, ktorá sa rozbieha už i v našich podmienkach
Čítať viac
Počet strán
200
Rozmer
154×224 mm
Hmotnosť
450 g
ISBN
9788091013768
Rok vydania
2010
Naše katalógové číslo
99354
Jazyk
slovenčina
Vydavateľstvo
Kalligram
Kategorizácia

Našli ste nepresnosti? Dajte nám, prosím, vedieť!

Nahlásiť chybu

Máte o knihe viac informácií ako je na tejto stránke alebo ste našli chybu? Budeme vám veľmi vďační, ak nám pomôžete s doplnením informácií na našich stránkach.

Hodnotenia

3,0 / 5

2 hodnotenia

1
0
0
0
1

Ako sa páčila kniha vám?

Recenzie čitateľov

4.1.2020
Čítanie k veci
Túto knihu som kupovala ako povinnú literatúru k predmetu na VŠ. Nestotožňujem sa s názormi, že kniha je zložitá a obsahuje veľa zložitých výrazových prostriedkov alebo poučiek. Mne kniha priniesla informácie, ktoré som potrebovala a pomohla k splneniu zadania semestrálnej práce. Tak ako je uvedené pri popise knihy, že ide o prvý pokus ju treba aj brať. Nemáme veľmi odkiaľ čerpať informácie pokiaľ ide o slovenské publikácie a v rodnom jazyku. Takže za mňa kniha úplne na mieste a dobre čítateľná. Čítať viac
Angie
Neoverený nákup
17.10.2014
Názor čitateľa
Tá kniha je tak ťažká a zložitá, že som ju prestala čítať po pár stranách. Sú tam samé zložité termíny, odborné výrazy..myslím, že ich je tam prehnane veľa Čítať viac
citatel
Neoverený nákup
22.1.2011
zbytočná kniha na trhu
Tento príspevok prezrádza dôležité momenty deja, preto je skrytý, aby sme Vám nepokazili pôžitok z čítania.
Táto kniha mi nepriniesla skoro žiadne nové informácie. Zato definícii tam je až zbytočne veľa, ktoré človek nikde nevyužije. Autorka používa zbytočne ťažké výrazy, tým sa čítanie stáva náročnejším a nudným. Čítať viac

„Knihy by mali byť tam, kde si ich budú najviac vážiť, a nie ležať zaprášené na zabudnutej polici, nemyslíš? “

Brisingr - Christopher Paolini, 2009
Brisingr
Christopher Paolini