Siedme vydanie publikácie Top trendy v bývaní vydané na rok 2012 tematicky vychádza z predchádzajúcich úspešných ročníkov, ktoré sa stretli s priaznivou čitateľskou odozvou. Cieľom publikácie nie je propagovanie bežne rozšírených alebo svojpomocných riešení. Naopak, Top trendy v bývaní stavajú na profesionálnom prístupe k bývaniu, na novinkách lídrov jednotlivých sekcií trhu, na kvalitných materiáloch, prevratných technológiách, jedinečnosti a originalite riešení. Čitatelia sa prostredníctvom publikácie zoznámia s poprednými slovenskými i zahraničnými architektmi a dizajnérmi. Z doterajších skúseností vydavateľstva MEDIAST a aj z poznatkov jeho obchodných partnerov je jasné, že uvedenie publikácie práve na predvianočný trh dokáže posilniť nielen predajnosť a čítanosť publikácie, ale je benefitom aj pre prezentujúce sa spoločnosti.