Priamy marketing - Helena Nízka, Wolters Kluwer (Iura Edition), 2002

7,30 €

Pri nákupe nad 49 €
poštovné zadarmo
Priamy marketing - Helena Nízka, Wolters Kluwer (Iura Edition), 2002
Priamy marketing - Helena Nízka, Wolters Kluwer (Iura Edition), 2002

Priamy marketing

Publikácia vysvetľuje a analyzuje základné pojmy, funkcie, význam, úlohy a využitie priameho marketingu, podstatu a modely integrovanej marketingovej komunikácie, proces... Čítať viac

Vydavateľstvo
Wolters Kluwer (Iura Edition), 2002
Počet strán
148

Publikácia vysvetľuje a analyzuje základné pojmy, funkcie, význam, úlohy a využitie priameho marketingu, podstatu a modely integrovanej marketingovej komunikácie, proces efektívneho plánovania a realizácie akcií priameho marketingu,... Čítať viac

  • Brožovaná väzba
  • Slovenčina
Vypredané

Zadajte e-mail a budeme vás informovať, keď bude kniha dostupná.

Dostupné v 32 knižniciach. Požičať v knižnici

Naši škriatkovia odporúčajú

David Walliams: Najhoršie príšery na svete. Slovart, 2024

Viac o knihe

   Publikácia vysvetľuje a analyzuje základné pojmy, funkcie, význam, úlohy a využitie priameho marketingu, podstatu a modely integrovanej marketingovej komunikácie, proces efektívneho plánovania a realizácie akcií priameho marketingu, databázový marketing, základy a spôsoby použitia metód priamej distribúcie. U čitateľa sa predpokladajú určité teoretické vedomosti z oblasti marketingu, predovšetkým základných pojmov a marketingových teórií.
Čítať viac
Počet strán
148
Väzba
brožovaná väzba
Rozmer
150×205 mm
Hmotnosť
178 g
ISBN
8089047386
Rok vydania
2002
Naše katalógové číslo
11930
Jazyk
slovenčina
Vydavateľstvo
Wolters Kluwer (Iura Edition)
Pre koho
pre začiatočníkov
Kategorizácia

Našli ste nepresnosti? Dajte nám, prosím, vedieť!

Nahlásiť chybu

Máte o knihe viac informácií ako je na tejto stránke alebo ste našli chybu? Budeme vám veľmi vďační, ak nám pomôžete s doplnením informácií na našich stránkach.

Hodnotenia

4,1 / 5

10 hodnotení

7
0
1
1
1

Ako sa páčila kniha vám?

Recenzie čitateľov

Michal Belej
Neoverený nákup
25.3.2011
Vhodné na...
Odporúčam všetkým marketérom, ktorí sa venujú direct marketingu, použiť stránky kníh Heleny Nízkej na umývanie okien, alebo pri šúpaní zemiakov. Čítať viac

„Všetko sa vždy začína a končí pravdou.“