Marketing - Jaroslav Kita a kolektív, Wolters Kluwer (Iura Edition), 2010

10,39 €

Pri nákupe nad 49 €
poštovné zadarmo
Čítaná
Marketing - Jaroslav Kita a kolektív, Wolters Kluwer (Iura Edition), 2010
Čítaná
Marketing - Jaroslav Kita a kolektív, Wolters Kluwer (Iura Edition), 2010

Marketing
Čítaná

Cieľom učebnice je štúdium marketingu a vytvorenie syntetickej predstavy o vednej disciplíne, ktorá je schopná reagovať na zložité a neisté situácie a byť nástrojom... Čítať viac

Vydavateľstvo
Wolters Kluwer (Iura Edition), 2010
Počet strán
411

Cieľom učebnice je štúdium marketingu a vytvorenie syntetickej predstavy o vednej disciplíne, ktorá je schopná reagovať na zložité a neisté situácie a byť nástrojom konkurencieschopnosti podniku... Čítať viac

  • Pevná väzba
  • Mierne opotrebovaná
  • Slovenčina

10,39 €

Na sklade
Posielame ihneď
Ďalšie čítané knihy
Marketing - Jaroslav Kita a kol., Wolters Kluwer (Iura Edition), 2005
Pevná väzba
Výborný stav Slovenčina, 2005
Na sklade

13,02 €

Čítané knihy nám môžete poslať aj vy!

Pošlite nám svoje prečítané knihy a získajte poukážku na nákup.

Vyskúšať Knihovrátok

Naši škriatkovia odporúčajú

Muž z vysokého zámku - Philip K. Dick, Lindeni, 2024
Marketing - Jaroslav Kita a kolektív, Wolters Kluwer (Iura Edition), 2010
10,39 €

Viac o knihe

Cieľom učebnice je štúdium marketingu a vytvorenie syntetickej predstavy o vednej disciplíne, ktorá je schopná reagovať na zložité a neisté situácie a byť nástrojom konkurencieschopnosti podniku. Učebnica vychádza zo základných marketingových koncepcií, pojmov a smeruje k analýze toho, čo sa uskutočňuje v podniku, ktorý realizuje marketing. Tabuľky a grafy uvedené v učebnici umožňujú vizualizáciu najdôležitejších častí textu. Zhrnutie na konci každej kapitoly uľahčuje osvojenie učiva. Text učebnice je doplnený o slovník odborných výrazov.

Po preštudovaní učebnice získa čitateľ všeobecný prehľad o jednotlivých tematických okruhoch, ktorými sú základy marketingu a jeho miesto v spoločnosti, prostredie marketingovej činnosti v podniku, marketingové strategické rozhodnutia, nástroje marketingu a rozvoj marketingovej koncepcie.

Publikácia je určená predovšetkým študentom Ekonomickej univerzity v Bratislave, ale takisto širokej verejnosti a pracovníkom v oblasti marketingu.
Čítať viac

Našli ste nepresnosti? Dajte nám, prosím, vedieť!

Nahlásiť chybu

Máte o knihe viac informácií ako je na tejto stránke alebo ste našli chybu? Budeme vám veľmi vďační, ak nám pomôžete s doplnením informácií na našich stránkach.

Hodnotenia

4,3 / 5

10 hodnotení

4
5
1
0
0

Ako sa páčila kniha vám?

Recenzie čitateľov

7

Milujem knihy. Nepovažujem sa za odborníčku, ale čím viac čítam, tým viac si uvedomujem veľkosť sveta a bytia jedného človeka. Čím viac viem, tým viac neviem. Kniha je pre mňa ten najúžasnejší darček, neodsúdim žiadne dielo prv, než sa do jeho podstaty sama ponorím a niekedy si dokonca vyberám len podľa obalu. Každá kniha je pre mňa nový svet, nové myšlienky, nové postoje. Ľudia musia čítať, inak všetko, o čo sa spoločnosť snaží skončí len ako kampaň niekde na sociálnych sieťach...

Mária Kullová
Overený zákazník
10.4.2019
DOBRÁ UČEBNICA
Kvalitne spracovaná učebnica, ktorá je pomôckou v orientovaní sa v marketingu. Trochu zmätočne na mňa pôsobili zdroje, mohli byť aj aktuálnejšie. Ako základ dobré. Čítať viac

„Policajné štatistiky sú ako bikiny. Odhalia pre niekoho málo, pre niekoho veľa, ale vždy iba toľko, ako chcel sám autor.“

Mafiánska poprava? - Peter Šloser, 2019
Mafiánska poprava?
Peter Šloser