Stratégia a strategický manažment - Jozef Papula, Zuzana Papulová, Wolters Kluwer, 2015

18,70 €

Pri nákupe nad 49 €
poštovné zadarmo
Stratégia a strategický manažment - Jozef Papula, Zuzana Papulová, Wolters Kluwer, 2015
Stratégia a strategický manažment - Jozef Papula, Zuzana Papulová, Wolters Kluwer, 2015

Stratégia a strategický manažment

...ako nástroje, ktoré umožňujú súperenie a spolužitie Dávida s Goliášom

V treťom upravenom vydaní úspešnej publikácie autori poukazujú na nový trend v strategickom manažmente a pri tvorbe stratégií, ktorý je založený na strategickom myslení.... Čítať viac

Vydavateľstvo
Wolters Kluwer, 2015
Počet strán
280

V treťom upravenom vydaní úspešnej publikácie autori poukazujú na nový trend v strategickom manažmente a pri tvorbe stratégií, ktorý je založený na strategickom myslení. Úspešnosť stratégie závisí od schopnosti predstihnúť ostatných v myslení... Čítať viac

  • Pevná väzba
  • Slovenčina
Vypredané

Zadajte e-mail a budeme vás informovať, keď bude kniha dostupná.

Dostupné v 24 knižniciach. Požičať v knižnici

Ďalšie knižné vydania (2)
Stratégia a strategický manažment - Jozef Papula, Zuzana Papulová, Wolters Kluwer (Iura Edition), 2013
Pevná väzba
Slovenčina, 2013
Vypredané

Stratégia a strategický manažment - Jozef Papula, Zuzana Papulová, Wolters Kluwer (Iura Edition), 2012
Pevná väzba
Slovenčina, 2012
Vypredané

Naši škriatkovia odporúčajú

Lastovičie leto - Kristy Woodson Harvey, DOT., 2024

Viac o knihe

V treťom upravenom vydaní úspešnej publikácie autori poukazujú na nový trend v strategickom manažmente a pri tvorbe stratégií, ktorý je založený na strategickom myslení. Úspešnosť stratégie závisí od schopnosti predstihnúť ostatných v myslení – vidieť to, čo iní nevidia, a pochopiť skôr ako ostatní, od čoho závisia úspechy v budúcnosti. Úspešnosť strategického manažmentu závisí od schopnosti predstihnúť ostatných v konaní.

Publikácia poodkrýva tajomstvá strategického myslenia a naznačuje základné princípy pri tvorbe stratégie. Poukazuje na vhodné analytické nástroje a techniky, ktorých pomocou je možné odhaliť pôsobenie faktorov z prostredia.

Popri tvorbe stratégie sa venuje aj otázkam implementácie stratégie a jej hodnotenia a kontroly. Zdôrazňuje, že v súčasnosti nie je dôležité iba súťažiť a víťaziť, ale účinné je posilňovať svoje pozície vytváraním strategických partnerstiev.

Určená je pre študentov vysokých škôl, ale aj pre manažérov v praxi, ktorí hľadajú spôsob, ako doviesť firmu v náročnom a ťažko predvídateľnom prostredí k dlhodobej úspešnosti.
Čítať viac

Našli ste nepresnosti? Dajte nám, prosím, vedieť!

Nahlásiť chybu

Máte o knihe viac informácií ako je na tejto stránke alebo ste našli chybu? Budeme vám veľmi vďační, ak nám pomôžete s doplnením informácií na našich stránkach.

Hodnotenia

4,3 / 5

6 hodnotení

3
2
1
0
0

Ako sa páčila kniha vám?

Recenzie čitateľov

Ján Kočík
Overený nákup
11.5.2016
Názor čitateľa
Kniha ponuka základne informácie z oblasti vytvárania stratégii, ako večerné čítanie pred spaním neodporúčam ale pre niekoho kto sa chce začať orientovať v tomto segmente nacrtne co vsetko je potrebné vziať do úvahy pri každej stratégii. Čítať viac
Jan
Neoverený nákup
11.5.2016
Názor čitateľa
Kniha napísaná velmi poučne a všetky údaje v nej opísané su použiteľné v odbornej praxi aj ked písaná velmi všeobecne ale však to moze byt len tým ze ma čitateľovi poskytnúť hlavne základne vedomosti z oblasti. Čítať viac
Lukáš Trnka
Overený nákup
6.5.2013
pozitivne hodnotenie
zdravím, učil som sa z nej na skúšku a veľmi dobre sa to číta, je to písane populárnejším štýlom a predsa je to učebnica pre VŠ s množstvom odborných pojmov, ak sa ktosi zaujíma o strategický manažment a nechce len odbornú nezaujímavú nudnú a nezrozumiteľný učebnicu tak doporučujem práve túto publikáciu Čítať viac

„Nikdy som nestratil zo zreteľa, čo znamená byť civilizovaný človek. Vedel som, že prežitie by nemalo zmysel, keby som sa musel stať podliakom...Viete, jedlo na prežitie nestačí. Neexistuje liek na morálne zásady. Ak ich človek stratí, príde aj o seba.“