Modely spotrebiteľského správania sociálnych tried pri tvorbe marketingovej stratégie - Janka Táborecká-Petrovičová, Wolters Kluwer (Iura Edition), 2011

2,75 €

Pri nákupe nad 49 €
poštovné zadarmo
Modely spotrebiteľského správania sociálnych tried pri tvorbe marketingovej stratégie - Janka Táborecká-Petrovičová, Wolters Kluwer (Iura Edition), 2011
Modely spotrebiteľského správania sociálnych tried pri tvorbe marketingovej stratégie - Janka Táborecká-Petrovičová, Wolters Kluwer (Iura Edition), 2011

Modely spotrebiteľského správania sociálnych tried pri tvorbe marketingovej stratégie

Hlavným cieľom publikácie je navrhnúť modely spotrebiteľského správania sociálnych tried tak, aby mohli byť využiteľné pri tvorbe marketingovej stratégie podniku... Čítať viac

Vydavateľstvo
Wolters Kluwer (Iura Edition), 2011
Počet strán
108

Hlavným cieľom publikácie je navrhnúť modely spotrebiteľského správania sociálnych tried tak, aby mohli byť využiteľné pri tvorbe marketingovej stratégie podniku... Čítať viac

  • Brožovaná väzba
  • Slovenčina
Vypredané

Zadajte e-mail a budeme vás informovať, keď bude kniha dostupná.

Dostupné v 23 knižniciach. Požičať v knižnici

Naši škriatkovia odporúčajú

Vila v Taliansku - Julie Caplin, Cosmopolis, 2024

Viac o knihe

Hlavným cieľom publikácie je navrhnúť modely spotrebiteľského správania sociálnych tried tak, aby mohli byť využiteľné pri tvorbe marketingovej stratégie podniku. Zameriava sa na identifikáciu sociálnych tried v rámci sociálnej stratifikácie slovenskej populácie, na analýzu spotrebiteľského správania sociálnych tried, na určenie miery vplyvu sociálnej triedy na spotrebiteľov, na použitie zistených výsledkov do návrhu modelov spotrebiteľského správania sociálnych tried a na ich uplatnenie v jednotlivých fázach tvorby marketingovej stratégie.

Publikácia je určená študentom vysokých škôl ekonomického zamerania, najmä však študentom v špecilizáciách zameraných na marketing a manažment, a marketingovým manažérom, pre ktorých môže byť pomôckou pri vyčíslení vplyvu sociálnych tried na spotrebiteľov, pri voľbe vhodného segmentačného kritéria, pri výbere cieľového trhu a v konečnom dôsledku pri ich rozhodovaní o tvorbe ponuky pre segmenty sociálnych tried.
Čítať viac

Našli ste nepresnosti? Dajte nám, prosím, vedieť!

Nahlásiť chybu

Máte o knihe viac informácií ako je na tejto stránke alebo ste našli chybu? Budeme vám veľmi vďační, ak nám pomôžete s doplnením informácií na našich stránkach.

Hodnotenia

Ako sa páčila kniha vám?

„Nakoniec, stručnosť je jediná cnosť netalentovaných autorov.“

Ruzká klazika - Daniel Majling, 2017
Ruzká klazika
Daniel Majling