Logobook - Ludovic Houplain, Taschen, 2013

28,57 €

Pri nákupe nad 49 €
poštovné zadarmo
Čítaná
Logobook - Ludovic Houplain, Taschen, 2013
Čítaná
Logobook - Ludovic Houplain, Taschen, 2013

Logobook
Čítaná

Signs of our times: A monumental logo compilation The 2009 Academy Award-winning animated short Logorama, focusing on the use of logos and brands, became a point of reference... Čítať viac

Vydavateľstvo
Taschen, 2013
Počet strán
808

Signs of our times: A monumental logo compilation The 2009 Academy Award-winning animated short Logorama, focusing on the use of logos and brands, became a point of reference for corporate culture. Conceived by H5 design studio in Paris, ... Čítať viac

  • Brožovaná väzba
  • Mierne opotrebovaná
  • Angličtina
43,95 €

28,57 €

-35 %
Na sklade
Posielame ihneď

Čítané knihy nám môžete poslať aj vy!

Pošlite nám svoje prečítané knihy a získajte poukážku na nákup.

Vyskúšať Knihovrátok

Naši škriatkovia odporúčajú

Cestujúci - Ulrich Alexander Boschwitz, Absynt, 2024
Logobook - Ludovic Houplain, Taschen, 2013
28,57 €

Viac o knihe

Signs of our times: A monumental logo compilation The 2009 Academy Award-winning animated short Logorama, focusing on the use of logos and brands, became a point of reference for corporate culture. Conceived by H5 design studio in Paris, the movie tells the story of our times through the products and services that surround us on a daily basis. Ludovic Houplain, studio director and co-director of the film, conducted an extensive year-long research project, collecting over 40,000 symbols and trademarks that represent our world today. The monumental archive Houplain amassed is the foundation of this ultimate logo reference guide, featuring approximately 7,000 specimens organized alphabetically, with information about the designers, year of creation, country, brand, and company. Moreover, the book includes an extensive critical essay on brand culture by French philosopher Gilles Lipovetsky, and an introduction by Ludovic Houplain explaining the creation process of the film Logorama, from its inception to its finalization. Logobook is a must-have for any designer, student, or marketing professional, and will be equally fascinating to anyone interested in contemporary culture.
Čítať viac
Počet strán
808
Väzba
brožovaná väzba
Rozmer
180×245 mm
Hmotnosť
2455 g
Rok vydania
2013
Naše katalógové číslo
2229905
Jazyk
angličtina
Vydavateľstvo
Taschen
Kategorizácia

Našli ste nepresnosti? Dajte nám, prosím, vedieť!

Nahlásiť chybu

Máte o knihe viac informácií ako je na tejto stránke alebo ste našli chybu? Budeme vám veľmi vďační, ak nám pomôžete s doplnením informácií na našich stránkach.

Hodnotenia

Ako sa páčila kniha vám?

„Nie každý kto blúdi je stratený.“

Společenstvo prstenu - J.R.R. Tolkien, 2012
Společenstvo prstenu
J.R.R. Tolkien