Creativity, Inc. - Ed Catmull, Bantam Press, 2014

26,21 €

Pri nákupe nad 49 €
poštovné zadarmo
Creativity, Inc. - Ed Catmull, Bantam Press, 2014
Creativity, Inc. - Ed Catmull, Bantam Press, 2014

Creativity, Inc.

The co-founder and longtime president of Pixar updates and expands upon his 2014 New York Times bestseller on creative leadership, reflecting on the management principles used... Čítať viac

Vydavateľstvo
Bantam Press, 2014
Počet strán
496

The co-founder and longtime president of Pixar updates and expands upon his 2014 New York Times bestseller on creative leadership, reflecting on the management principles used to build Pixar's singularly successful culture... Čítať viac

  • Pevná väzba
  • Angličtina
27,50 €

26,21 €

-5 %
Na objednávku
Dodanie môže trvať viac ako 30 dní
Ďalšie knižné vydania (2)
Creativity, Inc. - Ed Catmull, Bantam Press, 2014
Brožovaná väzba
Angličtina, 2014
Na sklade 3 ks
-10 %

19,81 €


Creativity, Inc. - Ed Catmull, Transworld, 2017
Brožovaná väzba
Angličtina, 2017
Vypredané

Naši škriatkovia odporúčajú

Rozhovory o vesmíre - Norbert Werner, Samuel Kováčik, N Press, 2024
Creativity, Inc. - Ed Catmull, Bantam Press, 2014
26,21 €

Viac o knihe

THE EXPANDED EDITION

The co-founder and longtime president of Pixar updates and expands upon his 2014 New York Times bestseller on creative leadership, reflecting on the management principles used to build Pixar's singularly successful culture, including all he learned in the past nine years that allowed Pixar to retain its creative culture while continuing to evolve.

For nearly twenty years, Pixar has dominated the world of animation, producing such beloved films as the Toy Story quartet, Finding Nemo, The Incredibles, Up, and WALL-E, which have gone on to set box-office records and garner thirty Academy Awards. The joyous storytelling, the inventive plots, the emotional authenticity: In some ways, Pixar movies are an object lesson in what creativity really is.

As a young man, Ed Catmull had a dream: to make the first computer-animated movie. He nurtured that dream as a Ph. D. student, and then forged a partnership with George Lucas that led, indirectly, to his founding Pixar with Steve Jobs and John Lasseter. A mere nine years later, Toy Story was released, changing animation forever. The essential ingredient in that movie's success-and in the movies that followed-was the unique environment that Catmull and his colleagues built at Pixar.

Creativity, Inc. has been expanded to illuminate the continuing development of the unique culture at Pixar. Featuring a new introduction, two entirely new chapters, four new chapter postscripts, and new reflections at the end, this updated edition details how Catmull built a culture that doesn't just pay lip service to the importance of things like honesty, communication, and originality, but commits to them. Pursuing excellence isn't a one-off assignment, but an ongoing, day-in, day-out, full-time job. And Creativity, Inc. explores how it is done.
Čítať viac

Našli ste nepresnosti? Dajte nám, prosím, vedieť!

Nahlásiť chybu

Máte o knihe viac informácií ako je na tejto stránke alebo ste našli chybu? Budeme vám veľmi vďační, ak nám pomôžete s doplnením informácií na našich stránkach.

Hodnotenia

4,6 / 5

5 hodnotení

3
2
0
0
0

Ako sa páčila kniha vám?

Recenzie čitateľov

18.11.2022
Ed Catmull, bývalý prezident spoločností Pixar a Disney Animation, vo svojej knihe opisuje niektoré mechanizmy na budovanie a ochranu kreatívnej kultúry v Pixare, špecifické techniky a tradície, ktoré rozširujú uhol pohľadu – od prieskumných výletov, cez Pixar univerzitu až po ‘Braintrust’ - skupinu vrcholových predstaviteľov, režisérov a rozprávačov, ktorí s radikálnou otvorenosťou a objektívnosťou rozoberajú vykonanú prácu, rast príbehu a jeho smerovanie, rozpráva o dôležitosti úprimnosti, dôvery a tvorivej spolupráce, o narušení typického štýlu riadenia a komunikačnej štruktúry za účelom úzkeho prepojenia vedúcich pracovníkov s radovými zamestnancami, zdieľa niekoľko konkrétnych mentálnych modelov nevyhnutných pre posilnenie a podporu každého, kto je zapojený do práce na vymýšľaní niečoho nového a neustálom zlepšovaní, skúma zlyhania, chyby a ponaučenia, ktoré nazbieral za roky vedenia Pixaru, a zaoberá sa zlúčením Pixaru s Disney a výzvami pri udržiavaní firemnej kultúry.
Jednoduchými slovami kombinuje históriu spoločnosti s manažérskymi radami, načrtáva svoj vzťah so Stevom Jobsom, opisuje prerod nesformovaných, neúplných a zraniteľných nápadov, potenciálnych prepadákov, na úplne odlišné, vyzreté a emotívne animované príbehy, krok za krokom s otvorenosťou, vášňou a jasnosťou prevádza svojou obdivuhodnou cestou a ponúka neoceniteľné lekcie, ktoré sa naučil v každej fáze rastu.
Zaujímavé a inšpiratívne čítanie.
Čítať viac

„Hoci je iba päť základných farieb (modrá, žltá, červená, biela a čierna), ich kombinácie vytvoria toľko odtieňov, že za celý život ich nikto neuvidí všetky.“

Umenie vojny - Sun-c', 2013
Umenie vojny
Sun-c'