Náčrt vývoja slovenskej teórie marketingu - Kristína Viestová, Wolters Kluwer, 2014

2,94 €

Pri nákupe nad 49 €
poštovné zadarmo
Čítaná
Náčrt vývoja slovenskej teórie marketingu - Kristína Viestová, Wolters Kluwer, 2014
Čítaná
Náčrt vývoja slovenskej teórie marketingu - Kristína Viestová, Wolters Kluwer, 2014

Náčrt vývoja slovenskej teórie marketingu
Čítaná

Cieľom monografie je vyplniť vákuum v odbornej marketingovej literatúre, v ktorej absentujú témy ako dejiny, vývoj a história slovenskej teórie marketingu. Text je štruktúrovaný... Čítať viac

Vydavateľstvo
Wolters Kluwer, 2014
Počet strán
148

Cieľom monografie je vyplniť vákuum v odbornej marketingovej literatúre, v ktorej absentujú témy ako dejiny, vývoj a história slovenskej teórie marketingu. Text je štruktúrovaný do troch častí, a to krátky prehľad vývoja... Čítať viac

  • Pevná väzba
  • Výborný stav
  • Slovenčina
4,20 €

2,94 €

-30 %
Na sklade
  • Osobný odber 28. 5.
  • Na vašej adrese 28. 5.

Osobný odber

Kníhkupectvá
28. 5.
balíkovo
28. 5.
AlzaBox
28. 5.
Packeta
28. 5.
Slovenská pošta
(na poštu)
28. 5.
BalíkoBOX
28. 5.

Doručenie na adresu

Kuriér Packeta HD
28. 5.
Kuriér GLS
28. 5.
Slovenská pošta
(na adresu)
28. 5.

Čítané knihy nám môžete poslať aj vy!

Pošlite nám svoje prečítané knihy a získajte poukážku na nákup.

Vyskúšať Knihovrátok

Naši škriatkovia odporúčajú

Rebecca Yarros. Všetkými zmyslami. Lindeni, 2024
Náčrt vývoja slovenskej teórie marketingu - Kristína Viestová, Wolters Kluwer, 2014
2,94 €

Viac o knihe

Cieľom monografie je vyplniť vákuum v odbornej marketingovej literatúre, v ktorej absentujú témy ako dejiny, vývoj a história slovenskej teórie marketingu. Text je štruktúrovaný do troch častí, a to krátky prehľad vývoja svetovej všeobecnej teórie marketingu ako rámca na vznik a vývoj slovenskej teórie marketingu, vznik slovenskej teórie marketingu a terminológia slovenskej teórie marketingu v súčasnej etape jej vývoja. Autorka s veľkou zainteresovanosťou, vynikajúcim teoretickým a metodickým prístupom prezentuje hlbokú historickú reflexiu/úvahu o základoch marketingu a spôsoboch vyjadrenia jeho povahy v rôznych obdobiach hospodárskeho vývoja krajiny. Monografia je určená nielen odborníkom v oblasti marketingu, ale aj študentom, doktorandom a každému, kto sa zaujíma o otázky vzniku a rozvoja slovenskej teórie marketingu.
Čítať viac
Počet strán
148
Väzba
pevná väzba
Rozmer
155×220 mm
Hmotnosť
320 g
Rok vydania
2014
Edícia
Ekonómia
Naše katalógové číslo
1409759
Jazyk
slovenčina
Vydavateľstvo
Wolters Kluwer
Kategorizácia

Našli ste nepresnosti? Dajte nám, prosím, vedieť!

Nahlásiť chybu

Máte o knihe viac informácií ako je na tejto stránke alebo ste našli chybu? Budeme vám veľmi vďační, ak nám pomôžete s doplnením informácií na našich stránkach.

Hodnotenia

Ako sa páčila kniha vám?

„Podľa mňa si rozprávka. si očarujúca, statočná a prekrásna. a...a dúfam, že mi dovolíš, aby som bol súčasťou tvojho príbehu. “

Zasnený Neznámy - Laini Taylor, 2019
Zasnený Neznámy
Laini Taylor