Ogilvy on Advertising - David Ogilvy, PRION, 2007

23,56 €

Pri nákupe nad 49 €
poštovné zadarmo
Ogilvy on Advertising - David Ogilvy, PRION, 2007
Ogilvy on Advertising - David Ogilvy, PRION, 2007

Ogilvy on Advertising

A guide which explains how to create advertising that works, how to run an agency, how to write successful copy, and what the future holds for the advertising industry. Čítať viac

Vydavateľstvo
PRION, 2007
Počet strán
244

A guide which explains how to create advertising that works, how to run an agency, how to write successful copy, and what the future holds for the advertising industry. Čítať viac

  • Brožovaná väzba
  • Angličtina
Vypredané

Zadajte e-mail a budeme vás informovať, keď bude kniha dostupná.

Ďalšie knižné vydania (3)
Ogilvy on Advertising - David Ogilvy, Welbeck, 2023
Brožovaná väzba
Angličtina, 2023
Viac ako 30 dní

14,65 €


Ogilvy on Advertising - David Ogilvy, Welbeck, 2007
Brožovaná väzba
Angličtina, 2007
Viac ako 30 dní

18,56 €


Ogilvy o reklamě - David Ogilvy, Management Press, 2007
Pevná väzba
Čeština, 2007
Vypredané

Ďalšie knižné vydania

Naši škriatkovia odporúčajú

Prekonajte úzkosť - Kirren Schnack, N Press, 2024

Viac o knihe

A guide which explains how to create advertising that works, how to run an agency, how to write successful copy, and what the future holds for the advertising industry.
Čítať viac
Počet strán
244
Väzba
brožovaná väzba
Rozmer
184×241 mm
Hmotnosť
617 g
Rok vydania
2007
Naše katalógové číslo
195280
Jazyk
angličtina
Pôvod
Spojené kráľovstvo
Vydavateľstvo
PRION
Pre koho
pre podnikateľov
Kategorizácia

Našli ste nepresnosti? Dajte nám, prosím, vedieť!

Nahlásiť chybu

Máte o knihe viac informácií ako je na tejto stránke alebo ste našli chybu? Budeme vám veľmi vďační, ak nám pomôžete s doplnením informácií na našich stránkach.

Hodnotenia

4,9 / 5

14 hodnotení

13
1
0
0
0

Ako sa páčila kniha vám?

Recenzie čitateľov

Duri
Neoverený nákup
28.4.2017
Klasika
Aj ked Ogilvy nepocul o PPC, SEO a dalsich trendoch dneska, jasne hovori co funguje a ked si to clovek premietne do kontextu dnesnych dni, zisit ze to tak stale je a jeho taktiky sa daju krasne vyuzit aj dnes na tieto "moderne nastroje".
Vela prikladov tvorby, kniha je dobre strukturovana, jasne napisana, dobre sa cita.
Čítať viac
adrian
Neoverený nákup
21.4.2011
premyslajte
ak chcete robit reklamu mali by ste pochopit jedno - reklama ma utocit na zakladne instinknty cloveka a tie sa nemenia - nemenili - a nikdy sa menit nebudu *- pokial by sa neupravil nas gen v buducnosti. Vzdy reagujeme v case smadu na svieze veci, v case chudoby na ponuky zarobit si, v case bohatsva chceme moc, v case moci chceme luxus a sny ludi su tak jednoduche - ze cokolvek si zoberiete na paskal dojdete k tomu ze problem je vo velkej vacsine v peniazoch. Vzdy je to hra s masovou skupinou ludi a ta sa chova VZDY inac ako jednotlivec.. Takze veci ze niekto napise podla mna to je blbost - neobstoja.. Dajte takych ludi 100 000 dokopy na jedno uzemie, a mozete vidiet zmeny v chovani.. a este bombonik - samozrejme existuju aj reklamy ktore oslovuju prave tych - ktori si myslia ze na nich reklamy nezaposobia resp. si myslia ze ich nezaujimaju.. nemusia.. reklama ma uplne iny ciel.. kazdy si proste nieco jedneho dna musi kupit - a vyhodte si zhlavy ze je to na zaklade vlastnej pravdy.. ovplyvneni su vsetci.. ci reklamou alebo niecim inym.. ;) Ogilvy pise prave o tom, ako to nezpackat.. po uvedeni vasej reklamy mate chciet vyssi predaj - a nie potlesk za peknu reklamu na ktorej sa vysantil grafik ktory o cielovych skupinach a osloveni prip. copywritingu vie velke kulove.... Čítať viac

„Pamäť rada zahmlieva predchádzajúce zlyhania.“