Ako funguje Google - Eric Schmidt, Jonathan Rosenberg, Ikar, 2015

16,90 €

Pri nákupe nad 49 €
poštovné zadarmo
Ako funguje Google - Eric Schmidt, Jonathan Rosenberg, Ikar, 2015
Ako funguje Google - Eric Schmidt, Jonathan Rosenberg, Ikar, 2015

Ako funguje Google

Predseda predstavenstva a bývalý výkonný riaditeľ Googlu Eric Schmidt, rovnako ako bývalý senior viceprezident Jonathan Rosenberg prišli do Googlu pred viac ako desiatimi rokmi... Čítať viac

Vydavateľstvo
Ikar, 2015
Počet strán
336

Predseda predstavenstva a bývalý výkonný riaditeľ Googlu Eric Schmidt, rovnako ako bývalý senior viceprezident Jonathan Rosenberg prišli do Googlu pred viac ako desiatimi rokmi ako skúsení manažéri. Už vtedy bola firma známa tým, že všetko robí inak... Čítať viac

  • Pevná väzba
  • Slovenčina
Vypredané

Zadajte e-mail a budeme vás informovať, keď bude kniha dostupná.

Dostupné v 23 knižniciach. Požičať v knižnici

Ďalšie knižné vydania (3)
How Google Works - Eric Schmidt, Jonathan Rosenberg, John Murray, 2015
Brožovaná väzba
Angličtina, 2015
Na sklade 3 ks

Jak funguje Google - Eric Schmidt, Jonathan Rosenberg, Jota, 2015
Pevná väzba s prebalom
Čeština, 2015
Vypredané

How Google Works - Eric Schmidt, Jonathan Rosenberg, Hodder and Stoughton, 2014
Brožovaná väzba
Angličtina, 2014
Vypredané

Ďalšie knižné vydania

Naši škriatkovia odporúčajú

Efekt očakávania - David Robson, Grada, 2024

Viac o knihe

Predseda predstavenstva a bývalý výkonný riaditeľ Googlu Eric Schmidt, rovnako ako bývalý senior viceprezident Jonathan Rosenberg prišli do Googlu pred viac ako desiatimi rokmi ako skúsení manažéri. Už vtedy bola firma známa tým, že všetko robí inak. Ak chceli Eric s Jonathanom uspieť, museli sa od základov znova naučiť všetko o manažovaní a obchode.

Dnes je Google celosvetovou ikonou, ktorá svojimi inováciami posúva hranice možného. Ako funguje Google je zábavne a ľahko napísaný „šlabikár“ toho, čo sa Eric s Jonathanom naučili počas budovania spoločnosti. Autori vysvetľujú, ako technológie zmenili rovnováhu moci a tá sa presunula od firiem k zákazníkom, ako aj to, že jediným spôsobom, ako v ustavične sa meniacom prostredí uspieť, je vytvoriť lepšie produkty a prilákať nový „typ“ všestranných zamestnancov. Tých Eric s Jonathanom nazývajú „šikovní kreatívci“.

Autori sa v knihe zameriavajú na firemú kultúru, stratégiu, vyhľadávanie talentov, proces rozhodovania, komunikáciu, inovácie, pričom svoje manažérske zásady („Konsenzus si vyžaduje nesúhlas,“ „Vyhoďte podliakov, ale o divy sa bite“) dopĺňajú historkami, ktoré doteraz kolovali len v kuloároch spoločnosti Google. V dnešnej rýchlej dobe môžete v podnikaní uspieť len tak, že prilákate šikovných a kreatívnych ľudí a vytvoríte pre nich prostredie, v ktorom môžu vyniknúť a rásť. Ako na to vám prezradí táto výnimočná kniha Ako funguje Google.
Čítať viac
Originálny názov
How Google Works
Počet strán
336
Väzba
pevná väzba
Rozmer
154×233 mm
Hmotnosť
515 g
ISBN
9788055142708
Rok vydania
2015
Naše katalógové číslo
195823
Jazyk
slovenčina
Preklad
Vydavateľstvo
Ikar
Kategorizácia

Našli ste nepresnosti? Dajte nám, prosím, vedieť!

Nahlásiť chybu

Máte o knihe viac informácií ako je na tejto stránke alebo ste našli chybu? Budeme vám veľmi vďační, ak nám pomôžete s doplnením informácií na našich stránkach.

Hodnotenia

3,6 / 5

10 hodnotení

3
4
0
2
1

Ako sa páčila kniha vám?

Recenzie čitateľov

Karin
Neoverený nákup
8.1.2020
kniha ma moc nezaujala. nebola zle napisana ale mala som pocit ze kazda informacia je tam spomenuta aspon tridsat krat a obcas to len vyjadrili inymi slovami Čítať viac
Mário
Neoverený nákup
4.9.2015
odporúčam
Neľutujem že som si zakúpil túto knihu. Dozvedel som sa čosi viac o fungovaní tejto globálnej značke. Kniha zo začiatku hovorí o začiatkoch Googlu no potom sa prehupsne do deja ako úspešne viesť a založiť firmu. Myslel som, že kniha bude písana na spôsob, ako firma celkovo funguje a bráni sa konkurencií (nevravím že to nebolo v knihe spomenuté), no boli tam viac obsiahnuté informácie ako vyprodukovať úspešne firmu. Myslel som, že to bude na spôsob knihy ako je ,,Apple zvnútra". No ale aj tak som s knihou spokojný a odporučil by som ju hlavne ľudom ktorí sa chcú dozvedieť ako firma zohľadnuje svojich zamestnancov ako unej prebiehaju pohovory, ako by to malo vyzerať ak by ste si firmu zakladali vy a tí ktorí sa chcu dozvedieť aj ako vznikali rôzne projekty google ako android súdiaci sa s Apple či Google+ či dokumentovanie ulíc ktorým nikto neveril, že sa to skutočne môže podariť :) Čítať viac

Vydavateľstvo Ikar

Čítať viac

„Všetko, čo sa stane, sa stane. Všetko, čo pritom, ako sa stane, spôsobí, aby sa stalo niečo iné, spôsobí, aby sa stalo niečo iné. Všetko, čo pritom, ako sa stane, spôsobí, aby sa stalo znova, sa znova stane. Nemusí sa to však stať presne v tomto poradí.“