Vplyv - nové rozšírené vydanie
E-kniha

Psychológia presviedčania

Jedna z najdôležitejších kníh úspešných marketérov a predajcov sa od svojho prvého vydania stala takmer kultovou klasikou pre všetkých čitateľov, ktorých zaujíma psychológia... Čítať viac

4,8 38 hodnotení
Vydavateľstvo
Eastone Books
Počet strán
496

Jedna z najdôležitejších kníh úspešných marketérov a predajcov sa od svojho prvého vydania stala takmer kultovou klasikou pre všetkých čitateľov, ktorých zaujíma psychológia ovplyvňovania a presviedčania. Kniha ... Čítať viac

  • PDF EPUB MOBI
  • Slovenčina

13,95 €

Ihneď na stiahnutie
Ako čítať e-knihy?

Naši škriatkovia odporúčajú

Viac o e-knihe

Jedna z najdôležitejších kníh úspešných marketérov a predajcov sa od svojho prvého vydania stala takmer kultovou klasikou pre všetkých čitateľov, ktorých zaujíma psychológia ovplyvňovania a presviedčania. Kniha Vplyv vysvetľuje, prečo tak ľahko podliehame určitým podnetom, a ako túto skutočnosť eticky uplatniť v podnikaní, ale aj v bežnom živote. Autor, svetovo uznávaný odborník, na konkrétnych príkladoch z médií, reklamy, politiky, predajných stratégií známych firiem, či dokonca armády a siekt, detailne a veľmi zrozumiteľne rozoberá každú „zbraň vplyvu“ – princíp ovplyvňovania či presviedčania, ktorému pri rozhodovaní sa máme sklony podľahnúť alebo mu automaticky prispôsobiť svoje správanie a uvažovanie. Následne poskytuje návod na to, ako tieto princípy využiť vo svoj prospech; alebo naopak – ako sa voči nim obrniť. Kniha bola preložená do vyše 40 jazykov a už tri desaťročia sa drží na popredných miestach rebríčkov najlepších kníh vo svojej kategórii.
Čítať viac
Originálny názov
Influence: The Psychology of Persuasion
Počet strán
496
Naše katalógové číslo
1855865
Jazyk
slovenčina
Pôvod
Spojené štáty
Vydavateľstvo
Eastone Books
Pre koho
pre dospelých, pre podnikateľov
Účel knihy
motivačná
Kategorizácia

Našli ste nepresnosti? Dajte nám, prosím, vedieť!

Nahlásiť chybu

Máte o knihe viac informácií ako je na tejto stránke alebo ste našli chybu? Budeme vám veľmi vďační, ak nám pomôžete s doplnením informácií na našich stránkach.

Hodnotenia

4,8 / 5

38 hodnotení

28
5
2
0
0

Ako sa páčila e-kniha vám?

Recenzie čitateľov

10.3.2024
Kniha patrí medzi už klasiku sociálnej či behaviorálnej psychológie. Obsahuje vedecké poznatky, nie je to židne woodoo ako by názov mohol evokovať. Kniha sa hodí každému, najviac marketérom, obchodníkom ale i záujemcom o behaviorálnu ekonómiu. Pokiaľ človek tieto poznatky nevie využiť, minimálne zistí triky, aké naňho môžu použiť iní obchodníci. Zaujímavé sú aj analógie z histórie. Vzhľadom na celosvetovú popularitu tejto knihy je množstvo ratingu na tejto stránke neprimeraný. Čítať viac
4

Pred par rokmi som zacal knihami o Zaklinacovi a odvtedy ma citanie chytilo a nepustilo ????

Viktor Haviar
Overený zákazník
20.2.2023
Veľmi zaujímavá, a verím, že aj prínosná kniha, či pre bežných ľudí alebo obchodníkov. Kniha je rozdelená podľa "zbraní vplyvu", sú jednoducho a jasne vysvetlené, podložené štúdiami, príbehmi + oceňujem na konci každej kapitoly je aj opísaná obrana vôči týmto zbraniam a krátke, prehľadné zhrnutie kapitoly. Určite odporúčam prečítať. Čítať viac
Peter Štefánik
Overený nákup
3.2.2023
Vplyv - psychológia predaja
Táto kniha je vhodná skôr pre obchodníkov, pretože popisuje rôzne psychologické pravidlá predaja. Takže ak sa pohybujete vo svete obchodu, určite v nej nájdete zaujímavé techniky, ako zvýšiť predaje či prilákať nových klientov. Čítať viac

Vydavateľstvo Eastone Books

Čítať viac

„Svet je plný magických vecí, ktoré trpezlivo čakajú, kým budeme vnímavejší.“

Iba desať dní - Michaela Brnková, 2022
Iba desať dní
Michaela Brnková