Managing Brand Equity - David A. Aaker, Simon & Schuster, 2002

54,50 €

Pridajte do košíka a poštovné máte zadarmo :)
Managing Brand Equity - David A. Aaker, Simon & Schuster, 2002
Managing Brand Equity - David A. Aaker, Simon & Schuster, 2002

Managing Brand Equity

An examination of the phenomenon of brand equity, providing a structure of the relationship between a brand and its symbol and slogan, as well as each of the five underlying... Čítať viac

Vydavateľstvo
Simon & Schuster, 2002
Počet strán

An examination of the phenomenon of brand equity, providing a structure of the relationship between a brand and its symbol and slogan, as well as each of the five underlying assets: company name; brands, symbols and slogans; perceived quality; ... Čítať viac

  • Kniha
  • Angličtina

54,50 €

U dodávateľa
Posielame do 20 – 25 dní

Naši škriatkovia odporúčajú

Cleopatra a Frankenstein - Coco Mellors, Literárna bašta, 2024
Managing Brand Equity - David A. Aaker, Simon & Schuster, 2002
54,50 €

Viac o knihe

An examination of the phenomenon of brand equity, providing a structure of the relationship between a brand and its symbol and slogan, as well as each of the five underlying assets: company name; brands, symbols and slogans; perceived quality; name awareness; and customer base.
Čítať viac
ISBN
0029001013
Rok vydania
2002
Naše katalógové číslo
196055
Jazyk
angličtina
Vydavateľstvo
Simon & Schuster
Kategorizácia

Našli ste nepresnosti? Dajte nám, prosím, vedieť!

Nahlásiť chybu

Máte o knihe viac informácií ako je na tejto stránke alebo ste našli chybu? Budeme vám veľmi vďační, ak nám pomôžete s doplnením informácií na našich stránkach.

Hodnotenia

Ako sa páčila kniha vám?

„Ak nejestvuje nič také ako šťastný koniec, nech sa príbeh skončí teraz.“

Knižnica na kolesách - David Whitehouse, 2015
Knižnica na kolesách
David Whitehouse