New Media, Old Media - Wendy Hui Kyong Chun, Thomas Keenan, Routledge, 2005

78,50 €

Pridajte do košíka a poštovné máte zadarmo :)
New Media, Old Media - Wendy Hui Kyong Chun, Thomas Keenan, Routledge, 2005
New Media, Old Media - Wendy Hui Kyong Chun, Thomas Keenan, Routledge, 2005

New Media, Old Media

Interrogating the Digital Revolution

New Media, Old Media is a comprehensive anthology of original and classic essays that explore the tensions of old and new in digital culture. Leading international media... Čítať viac

Vydavateľstvo
Routledge, 2005
Počet strán
432

New Media, Old Media is a comprehensive anthology of original and classic essays that explore the tensions of old and new in digital culture. Leading international media scholars and cultural theorists interrogate new media like the Internet, ... Čítať viac

  • Brožovaná väzba
  • Angličtina

78,50 €

U dodávateľa
Posielame do 17 – 22 dní

Naši škriatkovia odporúčajú

David Walliams: Najhoršie príšery na svete. Slovart, 2024
New Media, Old Media - Wendy Hui Kyong Chun, Thomas Keenan, Routledge, 2005
78,50 €

Viac o knihe

New Media, Old Media is a comprehensive anthology of original and classic essays that explore the tensions of old and new in digital culture. Leading international media scholars and cultural theorists interrogate new media like the Internet, digital video, and MP3s against the backdrop of earlier media such as television, film, photography, and print. The essays provide new benchmarks for evaluating all those claims; political, social, ethical, made about the digital age.

Committed to historical research and to theoretical innovation, they suggest that in the light of digital programmability, seemingly forgotten moments in the history of the media we glibly call old can be rediscovered and transformed. The many topics explored in provocative volume include websites, webcams, the rise and fall of dotcom mania, Internet journalism, the open source movement, and computer viruses. New Media, Old Media is a foundational text for general readers, students, and scholars of new media across the disciplines. It is essential reading for anyone interested in understanding the cultural impact of new media.
Čítať viac
Počet strán
432
Väzba
brožovaná väzba
Rozmer
180×250 mm
Hmotnosť
858 g
ISBN
9780415942249
Rok vydania
2005
Naše katalógové číslo
197678
Jazyk
angličtina
Vydavateľstvo
Routledge
Kategorizácia

Našli ste nepresnosti? Dajte nám, prosím, vedieť!

Nahlásiť chybu

Máte o knihe viac informácií ako je na tejto stránke alebo ste našli chybu? Budeme vám veľmi vďační, ak nám pomôžete s doplnením informácií na našich stránkach.

Hodnotenia

Ako sa páčila kniha vám?

„Pokud ti, co prohrají, dokáží využít, čemu je jejich protivníci naučí, pak ano, mohou z nich být z dlouhodobějšího hlediska vítězové.“

Atlas mraků - David Mitchell, 2006
Atlas mraků
David Mitchell