Súčasné trendy podnikateľskej etiky - Anna Remišová, Wolters Kluwer, 2015

4,80 €

Pri nákupe nad 49 €
poštovné zadarmo
Súčasné trendy podnikateľskej etiky - Anna Remišová, Wolters Kluwer, 2015
Súčasné trendy podnikateľskej etiky - Anna Remišová, Wolters Kluwer, 2015

Súčasné trendy podnikateľskej etiky

Od teórie k praxi

Podnikateľská etika nadobúda v dnešnom svete oveľa väčší význam, ako tomu bolo v minulosti. Pochopenie jej podstaty či významu dlhodobého rozvoja však stále nie je jednoduché.... Čítať viac

Vydavateľstvo
Wolters Kluwer, 2015
Počet strán
260

Podnikateľská etika nadobúda v dnešnom svete oveľa väčší význam, ako tomu bolo v minulosti. Pochopenie jej podstaty či významu dlhodobého rozvoja však stále nie je jednoduché. Problémy často vytvára používanie základných termínov a pojmov... Čítať viac

  • Brožovaná väzba
  • Slovenčina

4,80 €

Na sklade 1 ks
  • Osobný odber 04. 6.
  • Na vašej adrese 04. 6.

Osobný odber

Bratislava, Martinus
Obchodná 26
04. 6.
Kníhkupectvá
04. 6.
balíkovo
04. 6.
AlzaBox
04. 6.
Packeta
04. 6.
Slovenská pošta
(na poštu)
04. 6.
BalíkoBOX
04. 6.

Doručenie na adresu

Kuriér Packeta HD
04. 6.
Kuriér GLS
04. 6.
Slovenská pošta
(na adresu)
04. 6.

Dostupné v 15 knižniciach. Požičať v knižnici

Naši škriatkovia odporúčajú

O malom sedmospáčovi, ktorý sa nebál tmy - Sabine Bohlmann, Verbarium, 2024
Súčasné trendy podnikateľskej etiky - Anna Remišová, Wolters Kluwer, 2015
4,80 €

Viac o knihe

Podnikateľská etika nadobúda v dnešnom svete oveľa väčší význam, ako tomu bolo v minulosti. Pochopenie jej podstaty či významu dlhodobého rozvoja však stále nie je jednoduché. Problémy často vytvára používanie základných termínov a pojmov, bez pochopenia ktorých nemožno uskutočňovať ucelený a kvalifikovaný etický vzostup a rozmach organizácie. Manažéri v praxi riešia denne veľké množstvo vecných i komunikačných problémov a je pochopiteľné, že nedokážu venovať pozornosť vyjasňovaniu obsahu pojmov a významu výrazov, ktorými disponuje aj prax a teória v ekonomickej sfére vrátane oblasti podnikateľskej etiky. Túto situáciu sťažuje v ekonomickej teórii i praxi obľúbené používanie rôznych alegórií, metafor, epitetónov, jazykových klišé, ale aj modelov či rozmanitých schém, ktoré pôsobia vábivo a „odľahčene“. Ich používanie však často spôsobuje zľahčovanie teoretického problému a zmätok v praktickom riešení. Táto kniha umožní niektoré nejednoznačnosti odstrániť a pochopiť podstatu etického rozvoja organizácie a spôsoby jeho aplikácie do praxe.

Objasneniu pojmov nevyhnutných na porozumenie procesu aplikácie podnikateľskej etiky do reálneho života organizácie sa venujeme v prvej časti knihy. Zároveň prinášame vysvetlenie, aký je vzťah medzi týmito pojmami a ktoré z nich sú teoreticky fundamentálne a primárne. Druhá časť knihy sa zameriava na systémové včleňovanie etiky a podnikateľskej etiky do činnosti organizácie, s čím majú organizácie na Slovensku malé skúsenosti. Aj keď sa prvé etické kódexy začali v podnikoch uplatňovať už v 90. rokoch minulého storočia, zavádzanie etiky ako systémovej inovácie stále zaostáva.
Čítať viac
Počet strán
260
Väzba
brožovaná väzba
Rozmer
175×245 mm
Hmotnosť
570 g
ISBN
9788081682131
Rok vydania
2015
Edícia
Ekonómia
Naše katalógové číslo
211319
Jazyk
slovenčina
Vydavateľstvo
Wolters Kluwer
Kategorizácia

Našli ste nepresnosti? Dajte nám, prosím, vedieť!

Nahlásiť chybu

Máte o knihe viac informácií ako je na tejto stránke alebo ste našli chybu? Budeme vám veľmi vďační, ak nám pomôžete s doplnením informácií na našich stránkach.

Kúpte spolu
Súčasné trendy podnikateľskej etiky - Anna Remišová, Wolters Kluwer, 2015
Kontroling podnikov cestovného ruchu - Marian Gúčik, Ľubica Šebová, Tibor Bajaník, Wolters Kluwer, 2015
19,80 €

Hodnotenia

4,0 / 5

1 hodnotenie

0
1
0
0
0

Ako sa páčila kniha vám?

Kúpte spolu
Súčasné trendy podnikateľskej etiky - Anna Remišová, Wolters Kluwer, 2015
Kontroling podnikov cestovného ruchu - Marian Gúčik, Ľubica Šebová, Tibor Bajaník, Wolters Kluwer, 2015
19,80 €

„Všetko vždy funguje, keď si naplno uvedomuješ, čo chceš dosiahnuť.“