Finančné a cenové rozhodovanie v obchode - Milan Oreský, Róbert Rehák, Wolters Kluwer, 2023

22,60 €

Pri nákupe nad 49 €
poštovné zadarmo
Finančné a cenové rozhodovanie v obchode - Milan Oreský, Róbert Rehák, Wolters Kluwer, 2023
Finančné a cenové rozhodovanie v obchode - Milan Oreský, Róbert Rehák, Wolters Kluwer, 2023

Finančné a cenové rozhodovanie v obchode

Autorský kolektív učebnice „Finančné a cenové rozhodovanie v obchode" sústreďuje pozornosť na podstatné problémy finančného rozhodovania s vplyvom na ekonomické, obchodné a... Čítať viac

Vydavateľstvo
Wolters Kluwer, 2023
Počet strán
192

Autorský kolektív učebnice „Finančné a cenové rozhodovanie v obchode" sústreďuje pozornosť na podstatné problémy finančného rozhodovania s vplyvom na ekonomické, obchodné a cenové rozhodnutia podniku, najmä... Čítať viac

  • Brožovaná väzba
  • Slovenčina

22,60 €

Na sklade 4 ks
Posielame ihneď

Dostupné v jednej knižnici. Požičať v knižnici

Naši škriatkovia odporúčajú

Rozhovory o vesmíre - Norbert Werner, Samuel Kováčik, N Press, 2024
Finančné a cenové rozhodovanie v obchode - Milan Oreský, Róbert Rehák, Wolters Kluwer, 2023
22,60 €

Viac o knihe

Autorský kolektív učebnice „Finančné a cenové rozhodovanie v obchode" sústreďuje pozornosť na podstatné problémy finančného rozhodovania s vplyvom na ekonomické, obchodné a cenové rozhodnutia podniku, najmä pôsobiaceho v obchode. Učebnica nadväzuje na základné predmety ekonomickej a finančnej oblasti, s cieľom poukázať na prepojenie obchodných a finančných rozhodnutí v podniku a ich synergie.

Riadenie podnikových aktív hodnotia autori cez ukazovatele obnovy, štruktúry, využitia a aktivity majetku. Analytický prístup k finančným a ekonomickým aspektom rozhodovania v podniku je postavený na kontrolingovej koncepcii na úrovni podniku a podstatná časť učebného textu sa priamo sústreďuje na finančnú analýzu obchodného podniku. Autori sa venujú aj súčasným metódam hodnotenia výkonnosti podniku, analýzam výsledku hospodárenia a peňažných tokov a analýzam vybraných kvantitatívnych výsledkov obchodného podniku. Kladú dôraz na ekonomickú interpretáciu a vysvetlenie súvislostí marketingových, obchodných činností a ich finančných efektov.

Publikácia osloví najmä študentov vysokých škôl, ale sústreďujú sa v nej aj v praxi využívané užitočné poznatky pri obchodných a marketingových rozhodnutiach na podnikovej úrovni.
Čítať viac
Počet strán
192
Väzba
brožovaná väzba
Rozmer
172×241 mm
Hmotnosť
334 g
ISBN
9788057105756
Rok vydania
2023
Naše katalógové číslo
1878587
Jazyk
slovenčina
Pôvod
Slovensko
Vydavateľstvo
Wolters Kluwer
Pre koho
pre študentov
Kategorizácia

Našli ste nepresnosti? Dajte nám, prosím, vedieť!

Nahlásiť chybu

Máte o knihe viac informácií ako je na tejto stránke alebo ste našli chybu? Budeme vám veľmi vďační, ak nám pomôžete s doplnením informácií na našich stránkach.

Hodnotenia

Ako sa páčila kniha vám?

„Šťastie nie je burlivé ani hlučné ako rozkoš či radosť. Je tiché, pokojné, krehké, je to vnútorný pocit uspokojenia, ktorý sa začína vo chvíli, keď človek začne milovať sám seba.“

Japonský milenec - Isabel Allende, 2018
Japonský milenec
Isabel Allende