The Big Book of Customer Service Training Games - Peggy Carlaw, Vasudha Kathleen Deming, McGraw-Hill, 2007

20,61 €

Pri nákupe nad 49 €
poštovné zadarmo
The Big Book of Customer Service Training Games - Peggy Carlaw, Vasudha Kathleen Deming, McGraw-Hill, 2007
The Big Book of Customer Service Training Games - Peggy Carlaw, Vasudha Kathleen Deming, McGraw-Hill, 2007

The Big Book of Customer Service Training Games

Quick, Fun Activities for All Customer Facing Employees

Here are over two dozen ready-to-use innovative activities that help trainers and managers teach the basics of providing great customer service. Each fun, engaging training game... Čítať viac

Vydavateľstvo
McGraw-Hill, 2007
Počet strán
209

Here are over two dozen ready-to-use innovative activities that help trainers and managers teach the basics of providing great customer service. Each fun, engaging training game takes just 15-30 minutes to implement... Čítať viac

  • Brožovaná väzba
  • Angličtina

20,61 €

Na objednávku
Dodanie môže trvať viac ako 30 dní

Naši škriatkovia odporúčajú

Profesorka - Freida McFadden, Motýľ, 2024
The Big Book of Customer Service Training Games - Peggy Carlaw, Vasudha Kathleen Deming, McGraw-Hill, 2007
20,61 €

Viac o knihe

Here are over two dozen ready-to-use innovative activities that help trainers and managers teach the basics of providing great customer service. Each fun, engaging training game takes just 15-30 minutes to implement. With step-by-step instructions for facilitators and reproducible participant handouts, these activities provide concrete techniques for: maintaining a positive service attitude; speaking and communicating clearly; honing superior telephone skills; learning the best approaches to dealing with difficult customers; and, other essentials to successfully provide great front line customer service.
Čítať viac
Počet strán
209
Väzba
brožovaná väzba
Rozmer
185×230 mm
Hmotnosť
400 g
ISBN
9780077114763
Rok vydania
2007
Naše katalógové číslo
241152
Jazyk
angličtina
Vydavateľstvo
McGraw-Hill
Kategorizácia

Našli ste nepresnosti? Dajte nám, prosím, vedieť!

Nahlásiť chybu

Máte o knihe viac informácií ako je na tejto stránke alebo ste našli chybu? Budeme vám veľmi vďační, ak nám pomôžete s doplnením informácií na našich stránkach.

Kúpte spolu
The Big Book of Customer Service Training Games - Peggy Carlaw, Vasudha Kathleen Deming, McGraw-Hill, 2007
Podnikateľský mýtus - Michael E. Gerber, Eastone Books, 2013
31,60 €

Hodnotenia

Ako sa páčila kniha vám?

Kúpte spolu
The Big Book of Customer Service Training Games - Peggy Carlaw, Vasudha Kathleen Deming, McGraw-Hill, 2007
Podnikateľský mýtus - Michael E. Gerber, Eastone Books, 2013
31,60 €

„Upiecť jablkový koláč nie je ťažké, ak má človek jablká, napísala Nina v jednej zo svojich básní, no najťažšie je vymyslieť to jablko. “

Inventúra - Erlend Loe, 2013
Inventúra
Erlend Loe