Pre-Suasion - Robert Cialdini, Random House, 2016

20,41 €

Pri nákupe nad 49 €
poštovné zadarmo
Pre-Suasion - Robert Cialdini, Random House, 2016
Pre-Suasion - Robert Cialdini, Random House, 2016

Pre-Suasion

Revolutionary Way to Influence and Persuade

Influence established Cialdini as the world's foremost authority on the science of persuasion, winning plaudits from such figures as Dan Pink, Chip Heath and Tom Peters. In... Čítať viac

Vydavateľstvo
Random House, 2016
Počet strán
432

Influence established Cialdini as the world's foremost authority on the science of persuasion, winning plaudits from such figures as Dan Pink, Chip Heath and Tom Peters. In Pre-suasion, Cialdini builds on his investigations into the subtle world ... Čítať viac

  • Brožovaná väzba
  • Angličtina
Vypredané

Zadajte e-mail a budeme vás informovať, keď bude kniha dostupná.

Ďalšie knižné vydania
Pre-Suasion - Robert Cialdini, Cornerstone, 2017
Brožovaná väzba
Angličtina, 2017
Na sklade 3 ks
-12 %

14,99 €

Naši škriatkovia odporúčajú

Ľad - Ilona Wiśniewska, Absynt, 2024

Viac o knihe

Influence established Cialdini as the world's foremost authority on the science of persuasion, winning plaudits from such figures as Dan Pink, Chip Heath and Tom Peters. In Pre-suasion, Cialdini builds on his investigations into the subtle world of influence to reveal that the best persuaders succeed not only because of what they say or how they say it, but because of what they do in the moment before they deliver their message. In the process he draws on a series of compelling case studies and a profound understanding of human psychology to offer a ground-breaking work that is both fascinating and brilliantly practical.
Čítať viac
Počet strán
432
Väzba
brožovaná väzba
Rozmer
153×234 mm
Hmotnosť
574 g
ISBN
9781847941428
Rok vydania
2016
Naše katalógové číslo
242660
Jazyk
angličtina
Vydavateľstvo
Random House
Kategorizácia

Našli ste nepresnosti? Dajte nám, prosím, vedieť!

Nahlásiť chybu

Máte o knihe viac informácií ako je na tejto stránke alebo ste našli chybu? Budeme vám veľmi vďační, ak nám pomôžete s doplnením informácií na našich stránkach.

Hodnotenia

Ako sa páčila kniha vám?

„A já doufám, že jednou na hřišti nebo v reklamní agentuře s panoramatickými okny pochopíš, že odvážný není ten, kdo se pouští do rvačky a neví, jestli vyhraje, nebo prohraje. Odvážný je ten, kdo ví, že by vyhrál, ale nechá to být. “