Creative Advertising - Mario Pricken, Thames & Hudson, 2004

59,42 €

Pridajte do košíka a poštovné máte zadarmo :)
Creative Advertising - Mario Pricken, Thames & Hudson, 2004
Creative Advertising - Mario Pricken, Thames & Hudson, 2004

Creative Advertising

Creative Advertising unravels the creative processes behind some of the most original and effective campaigns of recent years... Čítať viac

Vydavateľstvo
Thames & Hudson, 2004
Počet strán
264

Creative Advertising unravels the creative processes behind some of the most original and effective campaigns of recent years... Čítať viac

  • Brožovaná väzba
  • Angličtina
Vypredané

Zadajte e-mail a budeme vás informovať, keď bude kniha dostupná.

Ďalšie knižné vydania
Creative Advertising - Mario Pricken, Thames & Hudson, 2008
Brožovaná väzba
Angličtina, 2008
Vypredané

Naši škriatkovia odporúčajú

Umenie podnikať - Ivica Ďuricová,Miriama Polohová, Simona Kubán a kolektív, SCR, 2024

Viac o knihe

Creative Advertising unravels the creative processes behind some of the most original and effective campaigns of recent years. Mario Pricken showcases over two hundred examples of international advertising from a wide range of media including magazines and billboards, television, cinema and the Internet. Strikingly presented, each chapter highlights different practical methods for creating original and unforgettable advertisements, from finding the elusive ‘big idea’ to re-working classic techniques. The selection covers award-winning work from some of the biggest and most influential names in the industry, alongside exciting young agencies. All brilliantly demonstrate a fascinating range of approaches including • Ways of visualizing concepts • The art of illusion and paradox • Using metaphor and analogy • Deploying shock tactics and humour
Čítať viac
Počet strán
264
Väzba
brožovaná väzba
Rozmer
24,1x27,7 cm
Hmotnosť
1391 g
ISBN
0500284768
Rok vydania
2004
Naše katalógové číslo
27359
Jazyk
angličtina
Vydavateľstvo
Thames & Hudson
Kategorizácia

Našli ste nepresnosti? Dajte nám, prosím, vedieť!

Nahlásiť chybu

Máte o knihe viac informácií ako je na tejto stránke alebo ste našli chybu? Budeme vám veľmi vďační, ak nám pomôžete s doplnením informácií na našich stránkach.

Hodnotenia

4,8 / 5

13 hodnotení

11
2
0
0
0

Ako sa páčila kniha vám?

Recenzie čitateľov

Peter Michalka
Neoverený nákup
25.7.2006
Názor čitateľa
Tento titul je skutočne to najlepšie, s čím som sa doteraz stretol v oblasti metód kreativity v reklame... Skutočne pozoruhodne a takmer vyčerpavajúco je popisaná práca v kreatívnom tíme som všetkým čo k nej patrí... Táto kniha sa dá aj požičať v Slovenskom centre dizajnu na Jakubovom námesti,ale momentalne ju mám ja a plánujem ju mat ešte dlho,tak si ju radšej objednajte,stojí to za to...!! Čítať viac
Neoverený nákup
7.4.2015
Názor čitateľa
ale prd, tu knihu mam teraz v ruke ja Čítať viac

„Slová sú, podľa môjho nie tak skromného názoru, naším najväčším nevyčerpateľným zdrojom mágie. Schopné spôsobovať zranenia aj naprávať ich.“