Knihy o počítačoch a internete od autora James Kalbach od vydavateľstva O´Reilly
Customers who have inconsistent experiences with products and services are understandably frustrated. But it's worse for organizations that can't pinpoint the causes of these problems because they're too focused on processes...
-
Knihabrožovaná väzba55,71 €Viac ako 30 dní
Prečítate na zariadeniach:
- Pocketbook
- Kindle
- Smartfón či tablet s príslušnou aplikáciou
- Počítač s príslušnou aplikáciou
Nie je možné meniť veľkosť písma, formát je preto vhodný skôr pre väčšie obrazovky.
Viac informácií v našich návodoch
Prečítate na zariadeniach:
- Pocketbook
- Kindle
- Smartfón či tablet s príslušnou aplikáciou
- Počítač s príslušnou aplikáciou
Viac informácií v našich návodoch
Prečítate na:
- Pocketbook
- Smartfón či tablet s podporovanou aplikáciou
- Počítač s podporovanou aplikáciou
Neprečítate na:
- Kindle