Rebecca Yarros. Všetkými zmyslami. Lindeni, 2024

Knihy o marketingu od autora Václav Moravec od vydavateľstva Academia

Použité filtre
Zrušiť filtre
Média v tekutých časech - Václav Moravec, Academia, 2016
Média v tekutých časech 
CZ

Nová média, interaktivita, virtualita, digitalizace, participace, uživatelská tvorba, globalizace v současnosti jedny z nejčastěji používaných slov, módních výrazů, pod něž můžeme v souvislosti s proměnami audiovizuálních médií skrýt ledacos. Publikace...

  • Knihabrožovaná väzba
    Vypredané


Prečítate na zariadeniach:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartfón či tablet s príslušnou aplikáciou
  • Počítač s príslušnou aplikáciou

Nie je možné meniť veľkosť písma, formát je preto vhodný skôr pre väčšie obrazovky.

Viac informácií v našich návodoch

Prečítate na zariadeniach:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartfón či tablet s príslušnou aplikáciou
  • Počítač s príslušnou aplikáciou

Viac informácií v našich návodoch

Prečítate na:

Neprečítate na:

  • Kindle
Ako čítať e-knihy zabezpečené cez Adobe DRM?

„Život ide ďalej. Vždy to nejako išlo ďalej. Pochodeň, ktorú v nekonečnom štafetovom behu podával bežec bežcovi, až kým nedosiahla určený cieľ.“