Olga Tokarczuk: Pán výrazný. Artforum, 2024

Knihy o marketingu od autora Ján Drgonec od vydavateľstva Eurokódex

Použité filtre
Zrušiť filtre
Základy masmediálneho práva - Ján Drgonec, Eurokódex, 2008
Základy masmediálneho práva

Autor si zvolil na spracovanie problematiku, o ktorej aktuálnosti nemožno pochybovať, nehovoriac o skutočnosti, že doteraz v takomto komplexnom poňatí nebola problematika mediálneho práva spracovaná...

  • Knihapevná väzba
    Vypredané


Prečítate na zariadeniach:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartfón či tablet s príslušnou aplikáciou
  • Počítač s príslušnou aplikáciou

Nie je možné meniť veľkosť písma, formát je preto vhodný skôr pre väčšie obrazovky.

Viac informácií v našich návodoch

Prečítate na zariadeniach:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartfón či tablet s príslušnou aplikáciou
  • Počítač s príslušnou aplikáciou

Viac informácií v našich návodoch

Prečítate na:

Neprečítate na:

  • Kindle
Ako čítať e-knihy zabezpečené cez Adobe DRM?

„Namaľoval si nejakého hrozne čierneho čerta na stenu a uteká pred ním. No dobre. Ľudia sa všelijako bláznia. Či ja nevyvádzam sprostosti? Ono maľovaný čert sa trochu ošúcha, a vtedy hneď sa uvidí, že nie je ozajstný.“

Zobrané spisy zväzok II - Jozef Cíger Hronský, 2005
Zobrané spisy zväzok II
Jozef Cíger Hronský