Cilla Börjlind, Rolf Börjlind: Oko noci. Ikar, 2024

Knihy o marketingovej komunikácii od autora Jiří Mikeš z edície Manažer

Použité filtre
Zrušiť filtre
Reklama - Jitka Vysekalová, Jiří Mikeš, Grada, 2007
Reklama 
CZ

Nové, aktualizované a rozšířené vydání základní české knížky o reklamě opět připravili přední čeští odborníci na reklamu, předsedkyně České marketingové společnosti Jitka Vysekalová, a uznávaný praktik, bývalý prezident Asociace komunikačních agentur...

  • Knihabrožovaná väzba
    Vypredané


Prečítate na zariadeniach:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartfón či tablet s príslušnou aplikáciou
  • Počítač s príslušnou aplikáciou

Nie je možné meniť veľkosť písma, formát je preto vhodný skôr pre väčšie obrazovky.

Viac informácií v našich návodoch

Prečítate na zariadeniach:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartfón či tablet s príslušnou aplikáciou
  • Počítač s príslušnou aplikáciou

Viac informácií v našich návodoch

Prečítate na:

Neprečítate na:

  • Kindle
Ako čítať e-knihy zabezpečené cez Adobe DRM?

„Pravda nie je vždy krásna, ale aj napriek tomu po nej túžime.“

Príbehy na dobrú noc pre rebelky 2 - Elena Favilli, Francesca Cavallo, 2018
Príbehy na dobrú noc pre rebelky 2
Elena Favilli, Francesca Cavallo