S modrou obálkou knihy o marketingu od vydavateľstva John Wiley & Sons
The real story of what it takes to risk it all and go for broke. Conventional wisdom says most startups need to be in Silicon Valley, started by young engineers around a sexy new idea, and backed by VC funding....
-
Knihapevná väzba32,35 €-5 %Viac ako 30 dní
The new eighth edition of the pioneering guide to generating attention for your idea or business, jam-packed with new and updated techniques...
-
Knihabrožovaná väzba33,73 €Na sklade 2 ks
Building the Bridge As You Walk On It tells the personal stories of people who have embraced deep change and inspired author Robert Quinn to take his concept one step further and develop a new model of leadership ...
-
Knihabrožovaná väzba27,49 €Viac ako 30 dní
Prečítate na zariadeniach:
- Pocketbook
- Kindle
- Smartfón či tablet s príslušnou aplikáciou
- Počítač s príslušnou aplikáciou
Nie je možné meniť veľkosť písma, formát je preto vhodný skôr pre väčšie obrazovky.
Viac informácií v našich návodoch
Prečítate na zariadeniach:
- Pocketbook
- Kindle
- Smartfón či tablet s príslušnou aplikáciou
- Počítač s príslušnou aplikáciou
Viac informácií v našich návodoch
Prečítate na:
- Pocketbook
- Smartfón či tablet s podporovanou aplikáciou
- Počítač s podporovanou aplikáciou
Neprečítate na:
- Kindle