Cilla Börjlind, Rolf Börjlind: Oko noci. Ikar, 2024

Knihy o marketingu z edície Monografie od vydavateľstva Aleš Čeněk

Použité filtre
Zrušiť filtre
Media Institutionalism - Ľudovít Hajduk, Aleš Čeněk, 2016
Media Institutionalism 
CZ

Mediálny inštitucionalizmus by sa mal uskutočňovať z perspektívy teórie konania a teórie inštitúcií. Z pohľadu jednotlivca preto ide vždy o to, vytvoriť súlad medzi hľadiskami prospechov a spravodlivosti, t. j. konať tak, aby pri sledovaní vlastných...

  • Knihabrožovaná väzba
    5,00 €
    Na sklade 4 ks
  • Čítanávýborný stav
    3,50 €
    -30 %
    Na sklade

Mediální právo - Aleš Rozehnal, Aleš Čeněk, 2015
Mediální právo 
CZ

Publikace poskytuje komplexní přehled právní úpravy jednotlivých aspektů médií v České republice, a to jak z oblasti úpravy veřejnoprávní, tak i soukromoprávní. Právní úprava je pak zasazena do širšího společenského kontextu a média jsou zkoumána z...

  • Knihabrožovaná väzba
    23,00 €
    Do 18 – 23 dní


Prečítate na zariadeniach:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartfón či tablet s príslušnou aplikáciou
  • Počítač s príslušnou aplikáciou

Nie je možné meniť veľkosť písma, formát je preto vhodný skôr pre väčšie obrazovky.

Viac informácií v našich návodoch

Prečítate na zariadeniach:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartfón či tablet s príslušnou aplikáciou
  • Počítač s príslušnou aplikáciou

Viac informácií v našich návodoch

Prečítate na:

Neprečítate na:

  • Kindle
Ako čítať e-knihy zabezpečené cez Adobe DRM?

„Niekedy je všetko čo máme okamih. Neexistujú žiadne opakovania. Všetko, čo sa niekedy stalo, robí život životom.“