Cilla Börjlind, Rolf Börjlind: Oko noci. Ikar, 2024

Populárne náučné z kategórie knihy o marketingu od vydavateľstva Random House

Použité filtre
Zrušiť filtre
The Culture Code - Daniel Coyle, Random House, 2019
The Culture Code 
EN
Martinus
Martinusák odporúča 5

How do you build and sustain a great team? The Culture Code reveals the secrets of some of the best teams in the world – from Pixar to Google to US Navy SEALs – explaining the three skills such groups have mastered ...

  • Knihabrožovaná väzba
    14,95 €
    Na sklade 4 ks

No Filter - Sarah Frier, Random House, 2021
 
No Filter - Sarah Frier, Random House, 2020
No Filter 
EN
Martinus
Martinusák odporúča 5

Drawing on interviews with all the key figures at Instagram, No Filter vividly recreates the rise of the most successful photo app in history: from its origins in a Silicon Valley coffee shop, to its unprecedented billion-dollar acquisition by Facebook...

  • Knihabrožovaná väzba
    12,52 €
    -10 %
    Na sklade 1 ks


Prečítate na zariadeniach:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartfón či tablet s príslušnou aplikáciou
  • Počítač s príslušnou aplikáciou

Nie je možné meniť veľkosť písma, formát je preto vhodný skôr pre väčšie obrazovky.

Viac informácií v našich návodoch

Prečítate na zariadeniach:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartfón či tablet s príslušnou aplikáciou
  • Počítač s príslušnou aplikáciou

Viac informácií v našich návodoch

Prečítate na:

Neprečítate na:

  • Kindle
Ako čítať e-knihy zabezpečené cez Adobe DRM?

„„Anna, tuším táraš hlúposti.” „Pravdaže, chlapček môj. Nevieš, že iba veľmi blázniví ľudia hovoria vždy rozumne?”“

Anna v Avonlea - Lucy Maud Montgomery, 2019
Anna v Avonlea
Lucy Maud Montgomery