S britským pôvodom knihy o marketingu v anglickom jazyku
Hasan isn't one to avoid arguments. He relishes them, as the lifeblood of democracy and the only surefire way to establish the truth...
-
Knihabrožovaná väzba5,00 €-74 %Na sklade 1 ks
The New York Times-bestselling author of Start With Why, Leaders Eat Last, and Together Is Better offers a bold new approach to business strategy by asking one question: are you playing the finite game or the infinite game?
-
Knihabrožovaná väzba18,50 €Viac ako 30 dní
This revised edition teaches the art of writing great copy for digital media, branding, advertising, direct marketing,retailing,catalogues, company magazines and internal communications, and aspects of writing for social media are integrated throughout...
-
Knihabrožovaná väzba32,19 €-2 %Na sklade 1 ks
David Ogilvy is 'The Father of Advertising' and in this new format of his seminal classic, he teaches you how to sell anything...
-
Knihabrožovaná väzba14,95 €Viac ako 30 dní
Nenašli ste titul, ktorý ste hľadali?
Napíšte nám a my sa ho pokúsime zohnať
This new book guides you concisely through the marketing planning process from start to finish, drawing on examples from large brands like Ikea and Krispy Kreme to digital start-ups like Starling Bank...
-
Knihabrožovaná väzba51,32 €Viac ako 30 dní
Account planning exists for the sole purpose of creating advertising that truly connects with consumers...
-
Knihapevná väzba47,57 €Viac ako 30 dní
Prečítate na zariadeniach:
- Pocketbook
- Kindle
- Smartfón či tablet s príslušnou aplikáciou
- Počítač s príslušnou aplikáciou
Nie je možné meniť veľkosť písma, formát je preto vhodný skôr pre väčšie obrazovky.
Viac informácií v našich návodoch
Prečítate na zariadeniach:
- Pocketbook
- Kindle
- Smartfón či tablet s príslušnou aplikáciou
- Počítač s príslušnou aplikáciou
Viac informácií v našich návodoch
Prečítate na:
- Pocketbook
- Smartfón či tablet s podporovanou aplikáciou
- Počítač s podporovanou aplikáciou
Neprečítate na:
- Kindle