Knihy o marketingu v cudzom jazyku od vydavateľstva Harvard Business Press
Teams - the key to top performance Motorola relied heavily on teams to surpass its competition in building the lightest, smallest, and highest-quality cell phones. At 3M, teams are critical to meeting the company's goal of producing half ...
-
Knihabrožovaná väzba32,99 €Viac ako 30 dní
One small idea can ignite a revolution just as a single matchstick can start a fire. One such idea - putting employees first and customers second - sparked a revolution at HCL Technologies, the IT services giant...
-
Knihapevná väzba35,50 €Viac ako 30 dní
Is your company spending too much time on strategy development with too little to show for it? If you read nothing else on strategy, read these 10 articles (featuring "What Is Strategy?" by Michael E. Porter). We've combed through ...
-
Knihabrožovaná väzba26,71 €Viac ako 30 dní
Companies can't survive without innovating. But most put far more emphasis on generating Big Ideas than on executing them - turning ideas into actual breakthrough products, services, and process improvements...
-
Knihabrožovaná väzbaVypredané
Nenašli ste titul, ktorý ste hľadali?
Napíšte nám a my sa ho pokúsime zohnať
Prečítate na zariadeniach:
- Pocketbook
- Kindle
- Smartfón či tablet s príslušnou aplikáciou
- Počítač s príslušnou aplikáciou
Nie je možné meniť veľkosť písma, formát je preto vhodný skôr pre väčšie obrazovky.
Viac informácií v našich návodoch
Prečítate na zariadeniach:
- Pocketbook
- Kindle
- Smartfón či tablet s príslušnou aplikáciou
- Počítač s príslušnou aplikáciou
Viac informácií v našich návodoch
Prečítate na:
- Pocketbook
- Smartfón či tablet s podporovanou aplikáciou
- Počítač s podporovanou aplikáciou
Neprečítate na:
- Kindle