Tomáš Forró: Spev sirén. Absynt, 2024

Knihy knihy o marketingovej komunikácii z edície Marketing

Použité filtre
Zrušiť filtre
Reklama - Jitka Vysekalová, Jiří Mikeš, Grada, 2010
Reklama 
CZ

Nové, aktualizované a doplněné vydání základní české knížky o reklamě opět připravili přední čeští odborníci na reklamu, předsedkyně České marketingové společnosti Jitka Vysekalová, a uznávaný praktik, ...

  • Čítanávýborný stav
    10,71 €
    Na sklade

Marketing v cestovním ruchu - Dagmar Jakubíková, Grada, 2009
Marketing v cestovním ruchu 
CZ

V praktické a čtivé publikaci se dozvíte, jak aplikovat marketing v jednotlivých sektorech cestovního ruchu: v cestovních kancelářích a agenturách, v ubytovacích, stravovacích a dopravních službách i v turistických destinacích...

  • Knihabrožovaná väzba
    Vypredané


Prečítate na zariadeniach:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartfón či tablet s príslušnou aplikáciou
  • Počítač s príslušnou aplikáciou

Nie je možné meniť veľkosť písma, formát je preto vhodný skôr pre väčšie obrazovky.

Viac informácií v našich návodoch

Prečítate na zariadeniach:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartfón či tablet s príslušnou aplikáciou
  • Počítač s príslušnou aplikáciou

Viac informácií v našich návodoch

Prečítate na:

Neprečítate na:

  • Kindle
Ako čítať e-knihy zabezpečené cez Adobe DRM?

„Veci, ktoré nás navždy zmenia sa dejú bez toho, aby sme vedeli, že sa stanú. A vo chvíli, ktorá vyzerá ako všetky ostatné, sa srdcia lámu, alebo hoja. A čas, ktorý plynie vytrvalo a s istotou, sa mimo hodín odtrhne z reťaze. Život sa môže zmeniť za malú chvíľu a potom človeku trvá celý život, kým tej zmene porozumie.“

Diera v čase - Jeanette Winterson, 2016
Diera v čase
Jeanette Winterson