Cilla Börjlind, Rolf Börjlind: Oko noci. Ikar, 2024

Populárne náučné z kategórie knihy o marketingovej komunikácii od vydavateľstva Univerzita Karlova v Praze

Použité filtre
Zrušiť filtre
Marketingová komunikace a public relations - Jan Halada, Univerzita Karlova v Praze, 2015
Marketingová komunikace a public relations 
CZ

Slovník kolektivu autorů z Fakulty sociálních věd Univerzity Karlovy tvoří pendant k úspěšné Praktické encyklopedii žurnalistiky, jež se dočkala několika vydání. Obsahuje přes dvě stě padesát výkladových hesel, která umožňují základní orientaci v....

  • Knihabrožovaná väzba
    Vypredané


Prečítate na zariadeniach:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartfón či tablet s príslušnou aplikáciou
  • Počítač s príslušnou aplikáciou

Nie je možné meniť veľkosť písma, formát je preto vhodný skôr pre väčšie obrazovky.

Viac informácií v našich návodoch

Prečítate na zariadeniach:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartfón či tablet s príslušnou aplikáciou
  • Počítač s príslušnou aplikáciou

Viac informácií v našich návodoch

Prečítate na:

Neprečítate na:

  • Kindle
Ako čítať e-knihy zabezpečené cez Adobe DRM?

„Niekedy je všetko čo máme okamih. Neexistujú žiadne opakovania. Všetko, čo sa niekedy stalo, robí život životom.“