V zľave knihy o marketingovej komunikácii v anglickom jazyku
Autorka sa vo svojej monografii zamerala na riešenie problému etiky v organizáciách, ktorá je veľmi diskutovanou témou v súčasnosti, vzhľadom na to, že sa očakáva podpora morálky v organizáciách, ako i rešpektovanie etického prístupu. Zámer autorky je spr
-
Čítanávýborný stav10,20 €-10 %Na sklade
'For anyone interested in marketing - either as a practioner or victim - this is unmissable reading. If only more researchers could write like this, the world would be a better place.'
-
Knihabrožovaná väzba13,21 €-12 %Na sklade 2 ks
True or false? In selling high-value products or services: "closing" increases your chance of success; it is essential to describe the benefits of your product or service to the customer; objection handling is an important skill;...
-
Knihabrožovaná väzba33,33 €-9 %Na sklade 1 ks
What is less well known, though, is how close this iconic company came to total collapse in 2003. Brick by Brick is the compelling story of a Danish family-owned company that enjoyed decades of success before its inability to keep ...
-
Knihabrožovaná väzba13,21 €-12 %Na sklade 2 ks
Nenašli ste titul, ktorý ste hľadali?
Napíšte nám a my sa ho pokúsime zohnať
They're back! And this time it's sensational. The authors of the bestselling global phenomenon Freakonomics have been busy, researching the hidden side of even more controversial topics...
-
Čítanávýborný stav10,49 €-30 %Na sklade
Kniha „Síla komunikace a umělecká galerie“ se zabývá tématy a náměty, které dosud nebyly dostatečně studovány a popsány. Autoři zde specificky aplikují...
The international bestseller now in a new edition When it comes to marketing, anything goes in the Digital Age, right? Well, not quite. While marketing and public relations tactics do seem to change overnight, every smart businessperson ...
-
Čítanávýborný stav19,50 €-30 %Na sklade
Marketing Fashion, Second Edition is a practical guide to the fundamental principles of marketing and branding, from creating a customer profile to developing a brand identity. The book explains key theoretical concepts and illustrates how ...
-
Čítanámierne opotrebovaná23,10 €-40 %Na sklade
The world of digital media is changing at a phenomenal pace. Constantly evolving technologies are transforming not just how we access our information but how we interact and communicate with one another on a global scale...
-
Čítanávýborný stav28,27 €-10 %Na sklade
Prečítate na zariadeniach:
- Pocketbook
- Kindle
- Smartfón či tablet s príslušnou aplikáciou
- Počítač s príslušnou aplikáciou
Nie je možné meniť veľkosť písma, formát je preto vhodný skôr pre väčšie obrazovky.
Viac informácií v našich návodoch
Prečítate na zariadeniach:
- Pocketbook
- Kindle
- Smartfón či tablet s príslušnou aplikáciou
- Počítač s príslušnou aplikáciou
Viac informácií v našich návodoch
Prečítate na:
- Pocketbook
- Smartfón či tablet s podporovanou aplikáciou
- Počítač s podporovanou aplikáciou
Neprečítate na:
- Kindle