Knihy o medzinárodnom marketingu v slovenskom jazyku
Tato kniha poskytuje úplne nový kybernetický pohľad na Multi level marketing. Spôsob systémového nazeranie odhaľuje základné princípy podnikania v MLM. Kto pochopí "Systémový koláč MLM" a bude dodržiavať jeho prvky, musí dosiahnúť úspech...
-
Knihabrožovaná väzba10,00 €Na sklade 2 ks
-
AudioknihaMP3 na stiahnutie5,00 €Ihneď na stiahnutie
-
Čítanávýborný stav7,00 €-30 %Na sklade
Vedecká monografia je zameraná na spracovanie aktuálnych problémov svetovej ekonomiky s akcentom na medzinárodné podnikanie a medzinárodný manažment. Cieľom autorov bolo v určitej komplexnosti zachytiť najdôležitejšie oblasti vývoja...
-
Knihabrožovaná väzba14,50 €Do 4 – 6 dní
Predkladaná monografia sa snaží čitateľom priblížiť zrozumiteľnou a názornou formou podstatu dosahov finančno-hospodárskej krízy na fenomén medzinárodného marketingu, konkrétne medzinárodnej...
- Jana Sršňová
- kolektív
Internacionalizácia podniku. Teoretické základy. Faktory, motívy a ciele Rozhodovanie pre alebo proti internacionalizácii podniku – analýzy východiskovej situácie...
Nenašli ste titul, ktorý ste hľadali?
Napíšte nám a my sa ho pokúsime zohnať
Slovník má ambície byť užitočnou pomôckou pri uzatváraní obchodných kontaktov s Ruskom a krajinami, v ktorých je ruština rozšírená. Je určený pre tých, ktorí tento jazyk ovládajú, ale potrebujú pomoc v niektorých zložitejších prípadoch...
-
Knihabrožovaná väzbaVypredané
Hlavným obsahom predloženej monografie je priblížiť formovanie a obsah európskeho marketingu ako koncepcie analýzy a štúdia heterogénneho...
-
Knihapevná väzbaVypredané
Monografia sa venuje vybraným kultúrnym aspektom medzinárodného marketingu z hľadiska účinkov kultúrnych zmien v priemyselných zmiešaných spoločnostiach v rámci stredoeurópskeho regiónu v posledných rokoch...
-
Knihabrožovaná väzbaVypredané
V ktorejkoľvek oblasti hospodárstva v súčasnosti platí, že hlavnou podmienkou úspešnej činnosti, výkonnosti a bohatstva sú informácie a vedomosti. Európska únia vo svojich...
-
Vypredané
- Mária Tajtáková
- kolektív
Po prvýkrát vychádza na slovenskom knižnom trhu publikácia zaoberajúca sa otázkami marketingu kultúry v ucelenej knižnej podobe...
-
Knihabrožovaná väzbaVypredané
Tato publikace se zabývá problematikou odpovědnosti výrobce za škody způsobené vadami výrobků a navazuje na předchozí práce autorů věnované tomuto stále aktuálnějšímu tématu....
-
Knihabrožovaná väzbaVypredané
Prečítate na zariadeniach:
- Pocketbook
- Kindle
- Smartfón či tablet s príslušnou aplikáciou
- Počítač s príslušnou aplikáciou
Nie je možné meniť veľkosť písma, formát je preto vhodný skôr pre väčšie obrazovky.
Viac informácií v našich návodoch
Prečítate na zariadeniach:
- Pocketbook
- Kindle
- Smartfón či tablet s príslušnou aplikáciou
- Počítač s príslušnou aplikáciou
Viac informácií v našich návodoch
Prečítate na:
- Pocketbook
- Smartfón či tablet s podporovanou aplikáciou
- Počítač s podporovanou aplikáciou
Neprečítate na:
- Kindle