O malom sedmospáčovi, ktorý sa nebál tmy - Sabine Bohlmann, Verbarium, 2024

Knihy o marketingovom manažmente v slovenskom jazyku od vydavateľstva STU

Použité filtre
Zrušiť filtre
Logistický controlling - Helena vidová, STU, 2009
Logistický controlling

Monografia rozoberá problematiku aplikácie controllingu v logistike, pričom sa venuje oblasti controllingu všeobecne, jeho použitu v oblasti logistiky, ako vhodného ekonomického nástroja hodnotenia procesov logistiky a tiež poukazuje na nutnosť ...

  • Čítanámierne opotrebovaná
    3,69 €
    -35 %
    Na sklade
  • Knihabrožovaná väzba
    Vypredané

Project cycle management - Ľubica Černá, Martina Jakábová, STU, 2008
Project cycle management

Súčasná podniková prax je poznamenaná riešením veľkej časti jednorazových úloh formou projektov. Problematikou riadenia projektov sa podrobne zaoberá projektový manažment...

  • Knihabrožovaná väzba
    7,57 €
    Do 4 – 5 dní

Podnikateľský manažment a marketing - Ľubomír Jemala, STU, 2008
Podnikateľský manažment a marketing

Učebnica je určená študentom všetkých troch stupňov vysokoškolského štúdia najmä na FEI STU a FIIT STU v Bratislave a študentom inžinierskeho a doktorandského štúdia Ústavu manažmentu STU v Bratislave...

  • Čítanávýborný stav
    9,82 €
    -30 %
    Na sklade
  • Knihapevná väzba
    Vypredané


Prečítate na zariadeniach:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartfón či tablet s príslušnou aplikáciou
  • Počítač s príslušnou aplikáciou

Nie je možné meniť veľkosť písma, formát je preto vhodný skôr pre väčšie obrazovky.

Viac informácií v našich návodoch

Prečítate na zariadeniach:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartfón či tablet s príslušnou aplikáciou
  • Počítač s príslušnou aplikáciou

Viac informácií v našich návodoch

Prečítate na:

Neprečítate na:

  • Kindle
Ako čítať e-knihy zabezpečené cez Adobe DRM?

„Nikdy som nestratil zo zreteľa, čo znamená byť civilizovaný človek. Vedel som, že prežitie by nemalo zmysel, keby som sa musel stať podliakom...Viete, jedlo na prežitie nestačí. Neexistuje liek na morálne zásady. Ak ich človek stratí, príde aj o seba.“