Knihy o marketingovom manažmente od vydavateľstva McGraw-Hill
Six Sigma can be a complex and intimidating subject, with its emphasis on statistics and charts. Novices to the Six Sigma approach will appreciate a slim primer that gives an overview and practical advice on how to implement Six Sigma ...
-
Knihabrožovaná väzba10,95 €Viac ako 30 dní
The Fourth Edition of Supply Chain Logistics Management presents Logistics in the context of integration within a firm"s Supply Chain Strategy and Operations...
-
Knihabrožovaná väzba70,95 €Viac ako 30 dní
Drawing on six years of research into Toyota's employee-management routines, Toyota Kata examines and elucidates, for the first time, the company's organizational routines - called kata - that power its success with continuous improvement and adaptation..
- Lloyd L. Byars
- kolektív
"Human Resource Management, Eighth Edition", continues to present both the theoretical and practical aspects of HRM. The theoretical material is presented throughout the text and highlighted via a marginal glossary...
-
Knihabrožovaná väzba58,72 €-5 %Viac ako 30 dní
Nenašli ste titul, ktorý ste hľadali?
Napíšte nám a my sa ho pokúsime zohnať
Prečítate na zariadeniach:
- Pocketbook
- Kindle
- Smartfón či tablet s príslušnou aplikáciou
- Počítač s príslušnou aplikáciou
Nie je možné meniť veľkosť písma, formát je preto vhodný skôr pre väčšie obrazovky.
Viac informácií v našich návodoch
Prečítate na zariadeniach:
- Pocketbook
- Kindle
- Smartfón či tablet s príslušnou aplikáciou
- Počítač s príslušnou aplikáciou
Viac informácií v našich návodoch
Prečítate na:
- Pocketbook
- Smartfón či tablet s podporovanou aplikáciou
- Počítač s podporovanou aplikáciou
Neprečítate na:
- Kindle