Knihy o marketingovom manažmente od vydavateľstva Portfolio Trade
Today’s brands face an apparent choice between two evils: continue betting on their increasingly ineffective advertising or put blind faith in the supposedly mystical power of social media, where “likes” stand in for transactions and ...
-
Knihapevná väzba25,68 €-5 %Viac ako 30 dní
With a raft of provocative suggestions ('ignore performance goals'!, 'de-emphasize profits!'), Do Nothing! proves that behaving naturally can work against you. Doing less will get you more.
-
Knihabrožovaná väzbaVypredané
Warren Buffett, the world's greatest investor, has long had a unique relationship with Fortune magazine, thanks to his deep personal friendship with the acclaimed writer Carol Loomis. She first mentioned Buffett in print in 1966...
-
Knihapevná väzba s prebalomVypredané
An expert in the fields of charisma and leadership, Olivia Fox Cabane has lectured at Stanford, Yale, Harvard, MIT and the United Nations...
-
Knihapevná väzba s prebalomVypredané
Nenašli ste titul, ktorý ste hľadali?
Napíšte nám a my sa ho pokúsime zohnať
Prečítate na zariadeniach:
- Pocketbook
- Kindle
- Smartfón či tablet s príslušnou aplikáciou
- Počítač s príslušnou aplikáciou
Nie je možné meniť veľkosť písma, formát je preto vhodný skôr pre väčšie obrazovky.
Viac informácií v našich návodoch
Prečítate na zariadeniach:
- Pocketbook
- Kindle
- Smartfón či tablet s príslušnou aplikáciou
- Počítač s príslušnou aplikáciou
Viac informácií v našich návodoch
Prečítate na:
- Pocketbook
- Smartfón či tablet s podporovanou aplikáciou
- Počítač s podporovanou aplikáciou
Neprečítate na:
- Kindle