Telá - Klára Vlasáková, Literárna bašta, 2024
Použité filtre
Zrušiť filtre
From Impossible to Inevitable - Aaron Ross, Jason Lemkin, John Wiley & Sons, 2019
From Impossible to Inevitable 
EN

Why are you struggling to grow your business when everyone else seems to be crushing their goals...

  • Knihapevná väzba
    26,84 €
    -4 %
    Do 3 – 7 dní

Testing Business Ideas - David J. Bland, Alexander Osterwalder, John Wiley & Sons, 2019
Testing Business Ideas 
EN

7 out of 10 new products fail to deliver on expectations. Testing Business Ideas aims to reverse that statistic. In the tradition of Alex Osterwalder’s global bestseller Business Model Generation...

  • Knihabrožovaná väzba
    39,99 €
    -3 %
    Viac ako 30 dní

Everybody Writes - Ann Handley, John Wiley & Sons, 2022
Everybody Writes 
EN

In the newly revised and updated edition of Everybody Writes, marketer and author Ann Handley improves on her Wall Street Journal bestselling book that's helped hundreds of thousands become better, more confident writers...

  • Knihapevná väzba
    28,95 €
    Na sklade 1 ks

The Customer-Funded Business - John Mullins, John Wiley & Sons, 2014
The Customer-Funded Business 
EN

More than two generations ago, the venture capital community – VCs, business angels, incubators and others – convinced the entrepreneurial world that writing business plans and raising venture capital...

  • Knihapevná väzba
    26,64 €
    -5 %
    Na sklade 1 ks

Nenašli ste titul, ktorý ste hľadali?

Napíšte nám a my sa ho pokúsime zohnať

Designing Brand Identity - Alina Wheeler, Rob Meyerson, John Wiley & Sons, 2024
Designing Brand Identity 
EN

Revised and updated sixth edition of the best-selling guide to branding fundamentals, strategy, and process...

  • Knihapevná väzba
    50,18 €
    -4 %
    Do 14 – 15 dní

Decoded: The Science Behind Why We Buy - Phil P. Barden, John Wiley & Sons, 2013
Decoded: The Science Behind Why We Buy 
EN

In this groundbreaking book Phil Barden reveals what decision science explains about people s purchase behaviour, and specifically demonstrates its value to marketing...

  • Knihapevná väzba
    Vypredané


Prečítate na zariadeniach:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartfón či tablet s príslušnou aplikáciou
  • Počítač s príslušnou aplikáciou

Nie je možné meniť veľkosť písma, formát je preto vhodný skôr pre väčšie obrazovky.

Viac informácií v našich návodoch

Prečítate na zariadeniach:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartfón či tablet s príslušnou aplikáciou
  • Počítač s príslušnou aplikáciou

Viac informácií v našich návodoch

Prečítate na:

Neprečítate na:

  • Kindle
Ako čítať e-knihy zabezpečené cez Adobe DRM?

„Nemusíš to všetko pochopiť. Len buď so mnou.“

Chatrč - William Paul Young, 2009
Chatrč
William Paul Young