Preskočiť na hlavný obsah
Kníhkupectvo na konci sveta - Ruth Shaw, Ikar, 2024
Začíname s... MARKETINGOM,

37,93 €

Pri nákupe nad 49 €
poštovné zadarmo
Začíname s... MARKETINGOM,
Začíname s... MARKETINGOM,

Začíname s... MARKETINGOM

    Chcete uspieť v podníkaní, no hlavne byť výnimočný? Skúste sa inšpirovať publikáciami z nášho výberového setu: Čítať viac

    Séria
    Začíname s...
    Počet strán
    160+264+200

    Chcete uspieť v podníkaní, no hlavne byť výnimočný? Skúste sa inšpirovať publikáciami z nášho výberového setu: Čítať viac

    • Kniha
    • Slovenčina, čeština
    Vypredané

    Zadajte e-mail a budeme vás informovať, keď bude kniha dostupná.

    Naši škriatkovia odporúčajú

    Ako byť so sebou spokojný - Veronika Folentová, N Press, 2024

    Viac o knihe

    Chcete uspieť v podníkaní, no hlavne byť výnimočný? Skúste sa inšpirovať publikáciami z nášho výberového setu:

    Fialová krava: Chcete mať úspech v podnikaní, ale reklamy na vaše produkty už neprinášajú očakávaný efekt? Staňte sa fialovou kravou a odlíšte sa od stáda rovnako sfarbených, nudných kráv! Ponúknite pozoruhodný produkt alebo službu a začnite robiť marketing originálnym spôsobom, presahujúcim hranice tradičných 5 P. V knihe Fialová krava nájdete množstvo inšpirácie a inovatívnych myšlienok, ktoré vám pomôžu zmeniť tradičné marketingové myslenie, vyniknúť a získať 3 P zákazníkov – pozornosť, priazeň a v konečnom dôsledku aj ich peniaze...

    Nové pravidlá predaja a zákazníckeho servisu: Nové pravidlá predaja a zákazníckeho servisu nadväzujú na predošlý Scottov bestseller Nové pravidlá marketingu a PR. Úspešný a uznávaný odborník na predaj a marketing rozširuje svoju teóriu o možnostiach využívania internetu aj na oblasti obchodu a zákazníckych služieb. Na príkladoch konkrétnych jednotlivcov aj firiem ukazuje, ako im aktívny predaj, zapájanie zákazníka v reálnom čase, zber dát, vhodný online obsah a aktívna komunikácia s potenciálnymi aj existujúcimi zákazníkmi zlepšili nielen predajné výsledky, ale aj celkový imidž...

    Brand New: Fascinující kniha Wallyho Olinse se zabývá všemi podstatnými aspekty světa brandingu. Se svým typickým pronikavým stylem analyzuje problémy, kterým dnes čelí firmy, kritizuje jejich chybné kroky, a chválí ty, které podle všeho efektivně budují a vedou značky v našem novém světě. Zároveň se zamýšlí nad budoucností brandingu. Tato kniha je nepostradatelná pro každého, kdo se zajímá o marketing, obchod nebo současnou kulturu...
    Čítať viac

    Našli ste nepresnosti? Dajte nám, prosím, vedieť!

    Nahlásiť chybu

    Máte o knihe viac informácií ako je na tejto stránke alebo ste našli chybu? Budeme vám veľmi vďační, ak nám pomôžete s doplnením informácií na našich stránkach.

    Hodnotenia

    Ako sa páčila kniha vám?

    „Napokon, ak sa sústredenie meria minútami a disciplína hodinami, jednotkou nezlomnosti musí byť rok.“

    Džentlmen v Moskve - Amor Towles, 2018
    Džentlmen v Moskve
    • Amor Towles