The Carrot Principle - Adrian Gostick, Chester Elton, Simon & Schuster, 2009

9,79 €

Pri nákupe nad 49 €
poštovné zadarmo
Čítaná
The Carrot Principle - Adrian Gostick, Chester Elton, Simon & Schuster, 2009
Čítaná
The Carrot Principle - Adrian Gostick, Chester Elton, Simon & Schuster, 2009

The Carrot Principle
Čítaná

Newly updated to include information for the UK, The Carrot Principle illustrates how ordinary organizations have made themselves extraordinary through the use of strategic... Čítať viac

Vydavateľstvo
Simon & Schuster, 2009
Počet strán
256

Newly updated to include information for the UK, The Carrot Principle illustrates how ordinary organizations have made themselves extraordinary through the use of strategic employee recognition... Čítať viac

  • Brožovaná väzba
  • Výborný stav
  • Angličtina
13,99 €

9,79 €

-30 %
Na sklade
Posielame ihneď

Čítané knihy nám môžete poslať aj vy!

Pošlite nám svoje prečítané knihy a získajte poukážku na nákup.

Vyskúšať Knihovrátok

Naši škriatkovia odporúčajú

Rebecca Yarros. Všetkými zmyslami. Lindeni, 2024
The Carrot Principle - Adrian Gostick, Chester Elton, Simon & Schuster, 2009
9,79 €

Viac o knihe

Newly updated to include information for the UK, The Carrot Principle illustrates how ordinary organizations have made themselves extraordinary through the use of strategic employee recognition. The authors show how great organizations and great managers succeed through living the Carrot Principle. Featuring case studies of effective recognition in some of the world`s most successful organizations, such as DHL, Avis, Pepsi, etc and demonstrating how recognition has led to improved employee commitment and bottom line results in these companies, the book also shows how a Carrot Culture is not created by the CEO, senior leadership team or HR department, but manager by manager. The book provides examples of leaders - from around the globe - who lead through the Carrot Principle: providing plentiful how-to`s for managers wishing to get started or hoping to enhance their recognition abilities. Overall, there has never been a book in the recognition or motivation space that has had this type of quantitative or case study support.
Čítať viac
Počet strán
256
Väzba
brožovaná väzba
Rozmer
130×196 mm
Hmotnosť
177 g
Rok vydania
2009
Naše katalógové číslo
1133709
Jazyk
angličtina
Vydavateľstvo
Simon & Schuster
Kategorizácia

Našli ste nepresnosti? Dajte nám, prosím, vedieť!

Nahlásiť chybu

Máte o knihe viac informácií ako je na tejto stránke alebo ste našli chybu? Budeme vám veľmi vďační, ak nám pomôžete s doplnením informácií na našich stránkach.

Hodnotenia

4,0 / 5

2 hodnotenia

1
0
1
0
0

Ako sa páčila kniha vám?

Recenzie čitateľov


„Až vtedy pochopila diabolskú prefíkanosť ich nepriateľov. Tým, že do svojich lží zamiešali štipku pravdy, ich ešte viac posilnili.“