Marketing - Jaroslav Kita a kol., Wolters Kluwer (Iura Edition), 2005

16,27 €

Pri nákupe nad 49 €
poštovné zadarmo
Čítaná
Marketing - Jaroslav Kita a kol., Wolters Kluwer (Iura Edition), 2005
Čítaná
Marketing - Jaroslav Kita a kol., Wolters Kluwer (Iura Edition), 2005

Marketing
Čítaná

Tretie, prepracované a doplnené vydanie

Publikácia je zostavená tak, aby bola logickým vodidlom problematikou marketingu. Vychádza zo základných pojmov a smeruje k analýze toho, čo sa uskutočňuje v podniku, ktorý... Čítať viac

Vydavateľstvo
Wolters Kluwer (Iura Edition), 2005
Počet strán
431

Publikácia je zostavená tak, aby bola logickým vodidlom problematikou marketingu. Vychádza zo základných pojmov a smeruje k analýze toho, čo sa uskutočňuje v podniku, ktorý realizuje marketing... Čítať viac

  • Pevná väzba
  • Výborný stav
  • Slovenčina

16,27 €

Na sklade
  • Osobný odber 28. 5.
  • Na vašej adrese 28. 5.

Osobný odber

Kníhkupectvá
28. 5.
balíkovo
28. 5.
AlzaBox
28. 5.
Packeta
28. 5.
Slovenská pošta
(na poštu)
28. 5.
BalíkoBOX
28. 5.

Doručenie na adresu

Kuriér Packeta HD
28. 5.
Kuriér GLS
28. 5.
Slovenská pošta
(na adresu)
28. 5.
Ďalšie čítané knihy (2)
Marketing - Jaroslav Kita a kolektív autorov, Wolters Kluwer (Iura Edition), 2017
Pevná väzba
Výborný stav Slovenčina, 2017
Na sklade
-20 %

17,52 €


Marketing - Jaroslav Kita a kolektív, Wolters Kluwer (Iura Edition), 2010
Pevná väzba
Mierne opotrebovaná Slovenčina, 2010
Na sklade
-25 %

11,99 €

Čítané knihy nám môžete poslať aj vy!

Pošlite nám svoje prečítané knihy a získajte poukážku na nákup.

Vyskúšať Knihovrátok

Naši škriatkovia odporúčajú

Tomáš Forró: Spev sirén. Absynt, 2024
Marketing - Jaroslav Kita a kol., Wolters Kluwer (Iura Edition), 2005
16,27 €

Viac o knihe

Tretie, prepracované a doplnené vydanie Marketing orientuje podnikateľské úsilie na také stratégie, systém organizácie a činnosti, ktoré umožňujú dosiahnuť úspech v podmienkach trhovej ekonomiky.

Publikácia je zostavená tak, aby bola logickým vodidlom problematikou marketingu. Vychádza zo základných pojmov a smeruje k analýze toho, čo sa uskutočňuje v podniku, ktorý realizuje marketing.

Súčasťou publikácie je slovník odborných výrazov, ktorý spracoval autorský kolektív v spolupráci so Slovenskou marketingovou spoločnosťou.

Z obsahu:

Základy marketingu a jeho miesto v spoločnosti
Prostredie marketingovej činnosti podniku
Marketingové strategické rozhodnutia
Nástroje marketingu
Rozvoj marketingovej koncepcie
Čítať viac

Našli ste nepresnosti? Dajte nám, prosím, vedieť!

Nahlásiť chybu

Máte o knihe viac informácií ako je na tejto stránke alebo ste našli chybu? Budeme vám veľmi vďační, ak nám pomôžete s doplnením informácií na našich stránkach.

Hodnotenia

4,3 / 5

10 hodnotení

4
5
1
0
0

Ako sa páčila kniha vám?

Recenzie čitateľov

7

Milujem knihy. Nepovažujem sa za odborníčku, ale čím viac čítam, tým viac si uvedomujem veľkosť sveta a bytia jedného človeka. Čím viac viem, tým viac neviem. Kniha je pre mňa ten najúžasnejší darček, neodsúdim žiadne dielo prv, než sa do jeho podstaty sama ponorím a niekedy si dokonca vyberám len podľa obalu. Každá kniha je pre mňa nový svet, nové myšlienky, nové postoje. Ľudia musia čítať, inak všetko, o čo sa spoločnosť snaží skončí len ako kampaň niekde na sociálnych sieťach...

Mária Kullová
Overený zákazník
10.4.2019
DOBRÁ UČEBNICA
Kvalitne spracovaná učebnica, ktorá je pomôckou v orientovaní sa v marketingu. Trochu zmätočne na mňa pôsobili zdroje, mohli byť aj aktuálnejšie. Ako základ dobré. Čítať viac

„Až vtedy som pochopil, že hoci realita je neraz desivá a bolestivá, je to jediné miesto, kde môžeš nájsť skutočné šťastie. Pretože realita je skutočná.“